Opgelost Mag 256 teletekst

pepperana

Nieuwkomer
12 feb 2018
1
0
1
36
Hoi Allemaal,

Ik ben lekker bezig met een mag 256. Weet iemand hoe je Teletekst erop krijgt. In het menu heb ik het al enabeld maar ik krijg hem niet gevonden als ik naar bijv ned1 kijk.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Google wist me niet te helpen.

Dankjewel!
 
Teletekst zit verpakt in het tv signaal dus dit is een voorwaarde om het überhaupt te kunnen bekijken .
NPO ondersteunt dit nog steeds in tegenstelling tot de commerciële zenders die het achterhaald vinden.

Dus NPO ..Ja via de reguliere tv aanbieders maar met je MAG gaat dat helaas niet lukken .
 
maar met je MAG gaat dat helaas niet lukken .
En al helemaal niet met IPTV aangezien daar niks in verwerkt wordt aan teletext.
Als je een Android Box hebt zou je daar een teletext app op kunnen installeren.
 
  • Like
Reacties: pepperana en Lex
Niet helemaal waar, In kodi heb je gewoon teletext, tenminste als je een fatsoenlijke iptv provider hebt. Bij Unlimitednl is dit wel het het geval.
 
Niet helemaal waar, In kodi heb je gewoon teletext, tenminste als je een fatsoenlijke iptv provider hebt. Bij Unlimitednl is dit wel het het geval.
dat klopt inderdaad - teletekst is wel zeker mogelijk - en wordt bij verschillende providers netjes mee gezonden in de stream.. UnlimitedHD is er inderdaad een van waar er wel degelijk teletekst zit bij de streams:
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: SenRav