Mag 351/352 gezocht

Dave112

Nieuwkomer
16 nov 2017
2
0
6
Hoi allemaal,

Sinds 2 weken ben ik op zoek naar de MAG 351 / 352. Maar lijkt overal uitverkocht te zijn. Heeft iemand een idee waar ik het apparaat zou kunnen vinden?

Alvast dank!

Dave
 
Deze week een Mag351 aangeschaft, gisteren getest met een testlijn van Hiptv. Verliep allemaal heel soepeltjes.
Beeldkwaliteit is zeer goed en ik had vrijwel storingsvrij beeld.
Enige wat nog niet goed lukte was de verbinding via WiFi, het signaal is sterk genoeg maar het beeld valt dan steeds weg.
Bedraad geen vuiltje aan de lucht. Viel me wel op dat bij de netwerk gegevens het Mac adres van de Mag-box bij de bedrade verbinding gelijk was aan de Mag-Box en dat bij de WiFi verbinding de laatste 4 Karacters anders waren.
Maar vandaag toch maar meteen een jaar abbo genomen op Hiptv.
 
Is het ook mogelijk om via een USB stick een M3u bestand in te laden op de MAG351/352 ?
 
Ja, dat is mogelijk.


How to Add/Install M3U IPTV List to MAG Box
1. Put the m3u list on USB 2. Go to main menu of MAG250 3. Insert USB 4. Go to ''Home Media'' 5. Find USB 6. Press OK on USB 7. Locate M3U File 8. Press OK on ''m3u list'' to open it 9. Now you see your TV channel names 10. Press menu (≡) 11. Choose Select all 12. Press menu again 13. Press copy 14. Press TV (it’s on your remote) 15. Now you go to IPTV channels list 16. Press menu 17. Press paste 18. After that Press EXIT (1 or 2 times but don’t hurry) 19. It will ask Save this 20. Press OK to save
 
  • Like
Reacties: ps31992
bedankt voor je antwoord (y) nog een vraagje welke tv box zal beter zijn de MAG351 of de maxytec 5G?
zit namelijk te twijfelen
 
Goedenmorgen beste Forum leden
Ik ben nieuw op dit Forum en heb een probleempje met de Mag 351

Heb voor een weekj een test abbonnement bij Gofastiptv en nu wil ik programma's opnemen. Usb stick geplaatst en op opname gedrukt. Nu verschijnt de melding dat deze opname verboden is. Ik zie ook geen opname functie.
Heeft iemand ervaring met deze Mag 351