Mag 351 oude software opzoek

Kodi10

Nieuwkomer
9 jan 2019
3
0
1
34
Hallo allemaal

Weet iemand waar ik de oude firmware/software voor MAG 351/352 kan downloaden omdat informir bijna alle portals heeft geblokkerd...

Ik heb momenteel de laatste software maar ik kan nergens op het internet een oudere vinden, van 322 en 256 vind ik heel veel :(
 
Welkom hier :)
Je vraag verplaatst naar Infomir /vragen.
 
Wat bedoel je eigenlijk met dat alle portals zijn geblokkeerd? Ben me juist aan het orienteren voor een mag 351 icm iptv. Maar moet het wel werken met elke firmware :).
 
Wat bedoel je eigenlijk met dat alle portals zijn geblokkeerd? Ben me juist aan het orienteren voor een mag 351 icm iptv. Maar moet het wel werken met elke firmware :).

Ik weet zelf weinig van de portal block omdat ik er zelf op dit moment geen last van heb. Ik heb zelf een MAG 322 maar heb geen geluid bij het afspelen van nieuwere films waar door ik dus weinig tot niks heb aan het VOD gedeelte op me MAG. Ik weet niet of je hier ook last van hebt bij de MAG 351 maar door dit probleem raad ik de MAG boxen niet aan ieder geval. IPTV werkt overigens prima op de MAG.
 
Ik weet zelf weinig van de portal block omdat ik er zelf op dit moment geen last van heb. Ik heb zelf een MAG 322 maar heb geen geluid bij het afspelen van nieuwere films waar door ik dus weinig tot niks heb aan het VOD gedeelte op me MAG. Ik weet niet of je hier ook last van hebt bij de MAG 351 maar door dit probleem raad ik de MAG boxen niet aan ieder geval. IPTV werkt overigens prima op de MAG.
Ik heb ook een mag 322 sinds 2 maanden nooit geen problemen maar nu ook met nieuwe vod films en series geen geluid.
Ik heb contact met de server opgenomen en die zegt dat MAG niet over de juiste codecs hebt die bepaalde conten nodig heeft
Post automatically merged:

Ik heb net een email naar informir gestuurd via google vondt ik een mailadre voor europa en het probleem uitgelegd.
Ik wacht op een reactie maar of die er komt betwijfel ik
 
Laatst bewerkt: