1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

MAG 410 iemand al ervaring mee?

Discussie in 'Vragen' gestart door rik, 1 sep 2017.

1. rik

rik Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo is er al iemand die ervaring heeft met de MAG 410 lijkt me wel een leuk apperaat ivm android 6. Ben benieuwd of hij net zo soepel speelt als een normale mag 256.

2. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
  3. Ronny King

Ronny King Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de mag 410 gekocht.
    De instellingen zijn helemaal anders.
    Ziet er goed uit maar ben nog aan het uitzoeken hoe en waar ik iptv kan instellen.
    Groetjes

4. Bigor

Bigor Actief

Leuk Bevonden:
    10
    Ik,heb de Mag 351/352 getest, 4K

Werkt zoals de andere Mag 254 256, enig probleem is dat de kanaalkeuze zo,snel werkt dat het moeilijk is om in de kanaallijst de gewenste zender te kiezen,
    Heb nog niet gevonden hoe dat minder gevoelig in te stellen.
    Behalve dat probleem verder prachtig beeld,

5. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Jij bezit denk ik als eerste een Mag 410 wat me zo bekend is ,dus alle bijzonderheden positief of negatief van deze speler zijn wij erg benieuwd naar indien mogelijk :)

6. Ronny King

Ronny King Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    De Mag 410 valt tot nu toe tegen.
    Bij de anderen mag's wordt portal bij de settings ingegeven bij de Mag 410 gaat dit niet.
    Dat kan enkel via apps die je moet downloaden zoals Magic cast, magic player, stalker ...
    De app's moet je downloaden via Magic store.
    Er zijn nog niet veel app's beschikbaar.
    Hopelijk komt er snel een update.
    Groetjes

7. Bigor

Bigor Actief

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens de info op de Infomir website zijn die toch standaard al geiinstalleerd?
    Heb je nu al een m3u ... kunnen inbrengen?
    The set-top box comes with the pre-installed Stalker Player for watching TV channels and movies; there is also a suite of proprietary applications: Setup Wizard, MAGic Launcher, MAGic Store, MAGic Files, MAGic Cast (the list will be updated in upcoming revisions).

8. Ronny King

Ronny King Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Bigor.
    Ik kan via het portal niets inbrengen.
    Al meerdere keren een reset gedaan maar alles blijft hetzelde.
    Enkel met VLC kan ik m3u inbrengen bij de rest lukt het niet.
    Bij Stalker Player lukt het niet daar moet je een gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.
    Zie foto's app's en menu...

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 12 sep 2017
  9. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

Leuk Bevonden:
    681
    Die 410 is geen groot succes, mensen verwachten een MAG menu maar blijken alsnog een stalker add on in Kodi te moeten gebruiken om hun MAG account te kunnen gebruiken.

Ik heb een hogere pet op van de 351/352 eerlijk gezegd.

Bigor vindt dit leuk.
  10. Bigor

Bigor Actief

Leuk Bevonden:
    10
    Ik,heb zo een mag 352, heb enkel bij dit toestel als probleem dat bij het kanaaloverzichtpagina dit heel snel verdwijnt en de zenderselectie moeilijk loopt doordat je bijna geen tijd hebt om te scrollen en zenderkeuze te maken. Kan dit ergens bij de instellingen worden aangepast?

Voor het overige , prima,beeldkwaliteit en stabiel

11. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Het toeval wil dat Eric net iets heeft geplaatst voor de 256 ..wellicht kun je daar iets mee of even wachten op zijn volgende tutorials.

12. Aberg

Aberg Forumlid

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de 410 gekocht en kan deze niet aanraden. Het model zit nog volledig in de kinderschoenen en loopt regelmatig vast.
    Ik heb ook de Formuler Z-Prime welke volgens veel topic verouderde Android heeft.
    Toch deze steekt kwa werking met kop en schouders uit boven het nieuwste model van Informir.
    Kortom, ik ben terug gegaan naar mijn MAG 256 en de Formuler.
    Wie belangstelling heeft kan de MAG 410 zo van mij overnemen, zit nog nieuw in doos.

13. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Dan mag je hem hier wel in de aanbieding zetten Login of registreer een account om deze link te zien.