(Mag heeft nieuwe eigenaar) Gratis MAG 254 2.6-ib-00 01 (excl verzending)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Madness72

Actief
10 sep 2016
40
43
6
52
You must be registered for see images

Goedemorgen,

Ik heb hier nog een MAG 254 2.6-ib-00 01 met manufacture date 4 april 2016 liggen, maar deze is geblokkeerd.
Ik wilde dat nog een keertje uitzoeken, maar het komt er niet van (denk niet interessant genoeg voor mij)
Buiten iptv kan ik er dan toch verder niks mee, sleutel dan liever aan me Pi (persoonlijk)
Dus misschien dat ik iemand hier er een klus plezier mee kan doen. (incl afstandbediening en adapter)
Enige wat ik ervoor wil is de verzendkosten, wat kost zoiets tegenwoordig bij TNT €6,75
Niet iedereen op dit forum zal dit bericht meteen lezen, dus dacht hem evt aan het eind van deze week hem te verloten aan degene die willen. (Zondag 26-11-2017)
Dus mogmaals hij is GEBLOKKEERD
 
  • Like
Reacties: ateam278 en Lex
Ik zou hier zeker interesse voor hebben, is een leuke klus. En tevens zou ik als ik de blokkade er af kan krijgen een leuke tutorial kunnen schrijven voor mensen met hetzelfde probleem:leuk: Zodat zij ook verder kunnen
 
1 en 1 = 2 :) wij van het kodi-forum.nl zijn wel blij met zulke initiatieven (y)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Hopelijk kunnen op die manier nog wat mensen geholpen worden, zodat zij niet onnodige nieuwe apparatuur hoeven te kopen.
En toegegeven, het is gewoon een leuk projekt
 
Me dochter heeft uit een grote schaal met daarin 2 briefjes met namen erop 1 naam eruit gegrabbeld. Me vriendin als Notaris erbij.
A_rjen jij bent het geworden. Ik zal je zo een PM sturen. Dan wikkelen we daar de rest af.

Fijn weekend allemaal....
 
  • Like
Reacties: Lex en A_rjen
Leuk opgelost alleen heb zo mijn twijfels over de opjectiviteit van je vriendin als notaris haha.
Arjan proficiat en wij wachten je tutorial met belangstelling af (y)
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Status
Niet open voor verdere reacties.