MAG256 + HIPTV

RonJeremy

Forumlid
24 nov 2017
16
2
6
38
Sinds 2 weken heb ik de MAG256 met HIPTV. Helaas krijg ik het nog niet goed werkende. Erg veel last van lag en buffering.
Er zijn kanalen die ik eigenlijk niet kan kijken, zoals Ziggo Sport voetbal HD. Ook bijv. Fox Sports 1 HD heeft vaak om de 30sec/1 minuut een hapering.
Heb al heel internet 2x rond gelezen met opties die ik heb om dit te verbeteren. Wat ik tot nu toe heb gedaan:
- Buffer instellingen veranderd in 3, 4 en 10sec zowel in portal als inner portal zonder resultaat
- Andere HDMI kabel zonder resultaat
- Contact opgenomen met HIPTV en problemen omschreven, waarbij ze aangeven geen problemen te hebben hoe de zender bij hen eruit gaat
- Resolutie van MAG256 aangepast naar 1080p in 50Hz zonder resultaat.
- MAG256 zowel bekabelt (speedtest geeft 75mbps aan) als via WIFI (speedtest geeft 25mbps aan) verbonden

Ik heb thuis de ConnectBox van Ziggo in Bridge modus gezet, en een Ubiquiti Amplifi HD mesh router.
Wat ik morgen nog ga proberen is mijn vorige router aansluiten ipv de Ubiquiti router en kijken of dit eventueel problemen oplost.

Zijn er nog punten die ik niet heb gedaan die kunnen helpen om vloeiend beeld te krijgen?