Mag349/350

niek58

Actief
28 dec 2017
31
14
6
66
Goedemiddag,

ik heb een vraag ik heb een tweede iptv box gekocht de mag 349/350. Lukt me niet om software te downloaden. Iemand misschien ervaring met deze box. Ik heb alles geprobeerd maar kom er niet uit. De Wi-Fi en Ethernet werkt prima . Hoop op reactie,

Groet Nico
 
Nico heb je vraag verplaatst naar MAG/ vragen .
Succes met je software perikelen :)
 
  • Like
Reacties: niek58
Nico heb je vraag verplaatst naar MAG/ vragen .
Succes met je software perikelen :)
Dank je lex
Post automatically merged:

Ik wil op deze tweede box ook i.p.v.. Zoek trials zodat ik een abbo kan nemen . Op deze zit geen downloads geïnstalleerd nog niets kunnen downloaden. Die andere box heb ik kodi 17.6 die werkt prima. Hoop dat iemand kan helpen zou top zijn.
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je lex
Post automatically merged:

Ik wil op deze tweede box ook i.p.v.. Zoek trials zodat ik een abbo kan nemen . Op deze zit geen downloads geïnstalleerd nog niets kunnen downloaden. Die andere box heb ik kodi 17.6 die werkt prima. Hoop dat iemand kan helpen zou top zijn.

Ik snap niet helemaal wat je nu eigenlijk bedoeld?
Jouw MAG heeft toch een Ministra (Stalker) portal mogelijkheid?Daar kun jij het portaladres invullen van je trail aanbieder de IPTV leverancier heeft daarna alleen jouw macadres nodig.
Wat probeer jij te downloaden / installeren dan?
 
  • Like
Reacties: niek58
Ik snap niet helemaal wat je nu eigenlijk bedoeld?
Jouw MAG heeft toch een Ministra (Stalker) portal mogelijkheid?Daar kun jij het portaladres invullen van je trail aanbieder de IPTV leverancier heeft daarna alleen jouw macadres nodig.
Wat probeer jij te downloaden / installeren dan?
Hoi Dreamshare ,Kodi 17.6 perfect player wil ik downloaden. Portaladres van de aan bieder? Is dat een nummer/code / Ik ben een leek dat merk je wel. Nog dank voor je reactie. Hoop dat je me verder kan helpen
 
Hoi Dreamshare ,Kodi 17.6 perfect player wil ik downloaden. Portaladres van de aan bieder? Is dat een nummer/code / Ik ben een leek dat merk je wel. Nog dank voor je reactie. Hoop dat je me verder kan helpen
Normaal zit er al een optie IPTV in een MAG daar moet je alleen bij Portals (in het inner menu) de http:// link invullen van je aanbieder en hem je macadres doorgeven.(die staat op de doos en ook op de sticker onder op de MAG)
Maar als je liever met een bekende player werkt zoals perfect player dan kun je deze ook als .apk downloaden en installeren via usb.
directe link.
Met perfect player krijg je een m3u link evt met opties.
Persoonlijk zou ik gewoon de IPTV player gebruiken van de MAG
 
  • Like
Reacties: niek58
Normaal zit er al een optie IPTV in een MAG daar moet je alleen bij Portals (in het inner menu) de http:// link invullen van je aanbieder en hem je macadres doorgeven.(die staat op de doos en ook op de sticker onder op de MAG)
Maar als je liever met een bekende player werkt zoals perfect player dan kun je deze ook als .apk downloaden en installeren via usb.
directe link.
Met perfect player krijg je een m3u link evt met opties.
Persoonlijk zou ik gewoon de IPTV player gebruiken van de MAG

dank je ik ga het proberen laat het horen als het gelukt is.
Post automatically merged:

Normaal zit er al een optie IPTV in een MAG daar moet je alleen bij Portals (in het inner menu) de http:// link invullen van je aanbieder en hem je macadres doorgeven.(die staat op de doos en ook op de sticker onder op de MAG)
Maar als je liever met een bekende player werkt zoals perfect player dan kun je deze ook als .apk downloaden en installeren via usb.
directe link.
Met perfect player krijg je een m3u link evt met opties.
Persoonlijk zou ik gewoon de IPTV player gebruiken van de MAG

Staat op de sticker product serienummer en mac verder niets. zelfde onder het kastje zelf. leverancier wil verder niet helpen. Mogen de informatie niet geven ook lekker dan.kan hem niet terug brengen.
 
Laatst bewerkt: