Mapping naar Nas in NZB Get Android

Toobeus4u

Nieuwkomer
16 jan 2017
3
1
6
63
Omdat ik met de Android box ook via de nieuwsgroepen wil downloaden, heb ik NZB Get erop gezet.
Downloaden gaat prima, max zo'n 125 mb/s. Denk dat de box het niet sneller bij kan houden (KM8 Pro, en ik heb 300/300 glas)

De box heeft maar 16GB opslag, dus voor grotere bestanden werkt het niet.
Nu wil ik download en extract via mijn NAS laten gaan. Probleem is dat ik de mapping niet in NZB Get goed krijg.
Een paar voorbeelden van wat ik geprobeerd heb:

\\192.168.0.40\D\Download\
//192.168.0.40/D/Download/
192.168.0.40\D\Download\


Helaas werkt het niet. Via ES Explorer kan ik gewoon de NAS benaderen.
Iemand een idee?

You must be registered for see images
 
Hoi,
Is het niet handiger om NZBGET op je NAS te installeren?
Tenminste zo heb ik het hier geïnstalleerd ;-)
Spotnet op m'n laptop en NZBGET en Transmission op de NAS.
Koppeling tussen Androidbox en NAS, en feilloos afspelen.
 
Same here. Als je toch al een nas hebt, zou ik daar nzbget op zetten en die alles laten afhandelen. Op het internet kan je heel veel handleidingen vinden hiervoor. Ik heb zelf die van 'snelrennen' gebruikt. Bij mij draait een combi van NZBget, Sickrage en Sickbeard.
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Kun je \\192.168.0.40 wel via je file explorer benaderen in Windows?
 
Laatst bewerkt:
\\192.168.0.40\D\Download\
//192.168.0.40/D/Download/
192.168.0.40\D\Download\

Als je bovenstaande adviezen niet gebruikt dan kan je altijd nog dit proberen, of had je deze al geprobeerd ?
\\192.168.0.40\D\Download\

Ook in windows file explorer moet je altijd \\ gebruiken
 
Hoi,
Is het niet handiger om NZBGET op je NAS te installeren?
Tenminste zo heb ik het hier geïnstalleerd ;-)
Spotnet op m'n laptop en NZBGET en Transmission op de NAS.
Koppeling tussen Androidbox en NAS, en feilloos afspelen.
De NAS zelf is niet echt een NAS, maar een Xtreamer Prodigy die ik als NAS gebruik. Apparaat zelf kan wel apps draaien als SAB Nzb, maar is niet krachtig genoeg om goed te draaien. En ik wil mijn laptop niet meer als noodzakelijk apparaat hebben om te downloaden.

Kun je //192.168.0.40 wel via je file explorer benaderen in Windows?
Yes, via Widows is de share gewoon te benaderen. Ook via de ESExplorer netwerk optie kan ik de share benaderen vanaf de KM8 Pro. Via Kodi kan ik ook de mapping maken, en de films afspelen vanaf de NAS.
NZB Get zelf kan het wellicht niet. Daar zeggen ze dat je een network drive moet mounten in Android. Maar is me niet gelukt.
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas