Marked as watch

PaulD

Forumlid
28 okt 2016
5
1
6
56
Hallo allemaal,

mijn vraag is dat ik al een hele lange tijd geen gebruik meer kan maken van ' Marked as watch '.
Dit gebruikte ik altijd omdat ik behoorlijk wat series volg en ik dan gelijk kon zien bij welke aflevering ik was gebleven.
Nu weet ik het vaak niet meer en moet ik eerst gaan kijken waar ik ongeveer gebleven was.

Weet iemand waarom dit niet meer werkt? ( bij alle adons werkt het niet meer )

Groetjes Paul
 
Hier net even gekeken. En de laatst bekeken aflevering welke ik gisteravond gezien heb staat nu netjes gemarkeerd als bekeken. Staat een mooi vinkje voor. Trakt lijkt bij mij gewoon te werken.
 
  • Like
Reacties: PaulD
Gebruik geen build. Gewoon een schone installatie met als addons Seren, the Crew en Venom. En natuurlijk enkele ondertitel addons.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Maar het klopt dus dat het niet meer werkt?, misschien iets voor het team om up te daten :)
Welke versie van Kodi gebruik je? En bij welke add-on gebeurt dit, of gewoon bij je lokale bibliotheek? Mocht je Trakt.tv gekoppeld hebben dan wil het soms helpen om deze even opnieuw te koppelen.
 
  • Like
Reacties: PaulD
Zelfde probleem hier.

Temp**t doet wel vinkjes als gezien
Exo Red** niet
op Kodi 18.2 zonder fratsen

Werkte jaren goed zonder trakt. Ik hou niet van getrakt worden, dus die ga ik echt niet gebruiken.

Als je op verschillende forums zoekt, kom je dit probleem steeds weer tegen. Is al jaaaaren zo. Kodi zegt dat het de adons zijn, maar die geven geen support dus daar houdt het een beetje op. Enige 'oplossing' lijkt te zijn om Kodi opnieuw te installeren. Ik hoop dat ik het nog mee mag maken dat deze vervelende bug eindelijk eens wordt opgelost.
 
Nog een keer helemaal opnieuw kodi geinstalleerd met alleen exodus. geen vinkjes.
toen tempest erbij en die doet wel netjes vinkjes.
Helaas heeft tempest minder streams dan exodus anders zou ik het gewoon blijven gebruiken.

Probleem lijkt dus bij exodus.