Maxytec 4k, beeld hapert een klein beetje.

romano1990

Actief
17 jan 2017
28
5
6
33
Hoi,
Een maat van mij heeft gisteren een maxytec 4k gekocht.
Gisteren ben ik even met hem gaan testen, hoe deze werkt in combi met IPTV, (IPTV Community)
Nu merk ik vooral bij snelle beelden, Zoals Voetbal, dat het beeld een klein beetje hapert, Nu was ik zelf al eens gaan zoeken naar een Buffer tijd die ik kon instellen alleen deze kan ik nergens vinden.
Het beeld loopt niet vast, maar hapert een mili-seconde.
Het gaat om dit kastje -

Een van jullie die weet wat ik kan proberen? Want is best irritant kijken zo :p
 
Hiermee geholpen
 
zou je niet via je pc testen om te zien of het wel door de android bakske komt of niet?
 
dan heb ik niets gezegd.
Zou meer denken aan refresh rate sync met beeldscherm setting of mischien andere audio setting proberen.Kan al eens voor wisselwerking lopen dat niet snor loopt
 
Ik kick even oud topic (omdat ik hem nu pas zie).
IPTV community is Rapid.
In kodi zit de refresh rate in settings.
Buffer kan je alleen instellen in advancedsettings.xml zoals gebruikelijk met Kodi.
Check eerst in Android of je de juiste resolutie en Hz hebt geselecteerd. Daarna kan je in Kodi spelen met refreshrate setitngs (aanpassen op tv of andersom).
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik kijk niet via kodi maar via een aparte app stalker portal... ???
In kodi zit de refresh rate in settings.
Buffer kan je alleen instellen in advancedsettings.xml zoals gebruikelijk met Kodi.
Check eerst in Android of je de juiste resolutie en Hz hebt geselecteerd. Daarna kan je in Kodi spelen met refreshrate setitngs (aanpassen op tv of andersom).

Hij gebruikt geen Kodi maar een MAG, kan hij daar nog wat in wijzigen aangezien die zegt dat het op de PC wel goed werkt.
 
Sorry, liet me afleiden door dat het een Android box is...
Hij gebruikt dus geen MAG maar een stbEMU/stalker.
Hier wat leesvoer voor hem:
Wel goed opletten of hij hapert door refresh, of dat hij een hogere buffer nosig heeft. 2 verschillende dingen. En bekabeld kijken, niet via Wifi...
 
Beste Roman,

Weet niet of je probleem al is opgelost, maar ik zou die ff gaan omruilen. Ik heeb veelvoudig haperende maxytecs gehad. Gelijk weer terug! Er zijn custom made firmwares. Met die erop geen probleem !
Trouwens me eerst post hier. !! TOP !! (ps. kan ik ergens nog me naam veranderen?)
 
Beste Roman,

Weet niet of je probleem al is opgelost, maar ik zou die ff gaan omruilen. Ik heeb veelvoudig haperende maxytecs gehad. Gelijk weer terug! Er zijn custom made firmwares. Met die erop geen probleem !
Trouwens me eerst post hier. !! TOP !! (ps. kan ik ergens nog me naam veranderen?)
Tnkx!, waar kan ik zoon costum made versie vinden?