Maxytec Infinity Dark Edition 8K Factory reset

TigerTigi

Nieuwkomer
5 apr 2017
4
2
6
36
Hallo,

Ik heb een Maxytec Infinity Dark Edition 8K en die heb ik een Factory reset gegeven.
Nu krijg ik bij het opstarten 2 keuzes: chrome of instellingen.
Via openatv heb ik recoverimage gedownload en via usb maar ook direct op het aparaat te installeren alleen dit lukt niet omdat het bestand niet gelezen kan worden via filemanager. Als ik een apk bestand installwer dan kan ik deze openen maar na het sluiten van maxytec en weer starten zie ik maar 2 opties. Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de standaard template image op deze box weer geinstalleerd kan worden. Firmware upgraden of laden werkt ook niet. Iemand ideeën of kan men hulp aanbieden ?
 

Bijlagen

  • 20486FA3-CFEF-46DE-88C3-C7E3881501F7.jpeg
    20486FA3-CFEF-46DE-88C3-C7E3881501F7.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 6
Je kan hier eens kijken en doornemen, weliswaar een ander type maar zelfde merk, daar was het een aantal malen op de afstandsbediening drukken en kwam het menu weer tevoorschijn:
Probleem opgelost, misschien ook handig voor degene die dit nog gaan meemaken met een Maxytec 5G.
Ik moest een aantal keren 888888 op de a.b indrukken en toen kwam het mooie menu weer terug.

Allen dank voor het meedenken en zoeken naar een oplossing. (y)(y)
 
Je kan hier eens kijken en doornemen, weliswaar een ander type maar zelfde merk, daar was het een aantal malen op de afstandsbediening drukken en kwam het menu weer tevoorschijn:
Ja wanneer moet je 8 meerdere malen intoetsen gelijk bij het opstarten of na het opstarten
 
Geen idee lees het maar eens door en anders misschien op de site van Maxytec eens de vraag stellen. zie ook:
Staat niet in die topic en vanochtend al contact opgenomen maxytec maar nog geen reactie. Ik zal wel gaan testen en de resultaten delen als het lukt
 
  • Like
Reacties: B. web
Oplossing:
Maxytec start je ziet filmpje geluid blabla
Heel veel keer 8 achterelkaar.
Vervolgens stond er erase en duurde het lang laden.
Ik kwam weer op de pagina met instelling en alleen browser. 10x 0 geklikt en hij starte weer normaal.
Issue solved
 
  • Like
Reacties: B. web