Maxytec

Maxytec

Nieuwkomer
25 mrt 2019
3
0
1
56
Goedenavond,

Ik heb twee weken geleden een Maxytec Phoenix gekocht. Nu een testlijn gehad voor iptv. Echter als ik nu naar Ethernet ga zij. Alle gegevens (oa macnr) leeg. Nu staat onderop het kastje nog wel het macnr echter hoe krijg ik dit weer bij Ethernet te zien?
 
terugzetten naar fabrieksinstellingen is altijd een goede optie in zo'n geval

daarna opnieuw verbinden met je netwerk (wifi) of als je een kabel gebruikt zou dit al vanzelf goed moeten staan. Van daar uit weer verder, oa Kodi erop
 
Hey Digler, dank voor het meedenken. Deze opties heb ik al doorgevoerd echter blijven deze velden leeg. :(
 
OK. Ken dit kastje niet; heeft deze een reset-knop? Zo ja; probeer dan een 30-30-30 reset:

(Reset-knop de volle 90 seconden vasthouden!)

1. druk de reset button in en blijf vasthouden
2. na 30 sec de stroom eraf (reset knop nog steeds ingedrukt houden)
3. na 30 sec. stroom er weer op (reset button nog steeds ingedrukt houden)
4. na 30 sec reset button loslaten en 5 min afwachten

Nu is je apparaat terug naar fabriekswaarden, dus totaal 90 seconden vasthouden, dit ononderbroken.

Suc6
 
Hey Digler,

Ik ga dat morgen even uittesten nu zitten mijn Kids voor de buis. Dus dat gaat klagen worden mocht ik nue nthousiast worden. Ik kom er morgen op terug. Alvast bedankt en een fijne avond
 
Goedenavond,

Ik heb twee weken geleden een Maxytec Phoenix gekocht. Nu een testlijn gehad voor iptv. Echter als ik nu naar Ethernet ga zij. Alle gegevens (oa macnr) leeg. Nu staat onderop het kastje nog wel het macnr echter hoe krijg ik dit weer bij Ethernet te zien?
Belangrijker is heb je wel gewoon beeld met de box?
Misschien is het een "bug" namelijk waardoor alles op o blijft staan...kun je in je modem / router ook het ipadres niet zien van de box?
En wat wil jij met het Macadres van je box gaan doen dan?