Mecool box

tomdefleur

Gevorderd
17 jan 2020
134
25
16
23
Toegegeven, dat is een luxeprobleem want op mijn MeCool KM6 Deluxe werkt IPTV Smarters Pro zeer goed, ook vrij vlot, ik las dat dit soms een probleem kan zijn, maar dat doosje is zeer snel.



Over die Mecool dus - een box uit 2021 die je bij shops als G*B* (levering vanuit DL) en Alie voor minder dan 100 euro koopt, staat bij Amazon voor 150 en B*L zelfs tegen de 300 euro te koop. Maar mijn vraag is of het ook een goeie box is voor andere dingen - de gewone apps zoals VRT max, BBC Iplayer (via vpn), Ziggo etc ? Ik zie dat het android 10 is, maar is het intussen ook Netflix gecertificeerd ? Lijkt uit de reviews een prima en snel ding, gewoon benieuwd dus en mogelijk een goeie opvolger voor mijn intussen vier jaar oude Tanix, die het nog steeds voortreffelijk doet bij al die zaken...

Ik twijfel eigenlijk tussen deze, de nieuwe Nokia SB 8010 en zo'n Formuler, allemaal ongeveer dezelfde prijsklasse.
 
Over die Mecool dus - een box uit 2021 die je bij shops als G*B* (levering vanuit DL) en Alie voor minder dan 100 euro koopt, staat bij Amazon voor 150 en B*L zelfs tegen de 300 euro te koop. Maar mijn vraag is of het ook een goeie box is voor andere dingen - de gewone apps zoals VRT max, BBC Iplayer (via vpn), Ziggo etc ? Ik zie dat het android 10 is, maar is het intussen ook Netflix gecertificeerd ? Lijkt uit de reviews een prima en snel ding, gewoon benieuwd dus en mogelijk een goeie opvolger voor mijn intussen vier jaar oude Tanix, die het nog steeds voortreffelijk doet bij al die zaken...

Ik twijfel eigenlijk tussen deze, de nieuwe Nokia SB 8010 en zo'n Formuler, allemaal ongeveer dezelfde prijsklasse.
Er zijn genoeg andere alternatieven , zoals een fire stick 4k als hd versie of een google tv stick , dit zijn de betaalbare opties .Om maar iets te noemen , bijde zijn er in hd of 4k versie . Ook kun je bijde verbinden met een lan . En met de nokia box is niks mee . De mecool die hier in de topic ziet heeft bij mij weten geen netflix . Maar als je dat wilt weten vraag de topic starter .En ja ik heb een nvidia shield en een 4k fire stick en een google tv hd versie , bbc iplayer of vrt en itv en all4 . Behalve mij shield blockt mij all4 app .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die All 4 app werkt (via vpn) op al mijn toestellen, tot en met de smartphone.

Misschien een andere vpn proberen dan ?
Dat de All 4 op een vpn nodig heeft dat weet ik ook wel , maar mijn probleem is dat ik de app op beide Shield TV pro niet meer kan inloggen . Terwijl dit mij wel lukt op laptop / telefoon / firestick 4k max en de google tv (hd) . Gebruik nordvpn .