Mediabox doet het niet

phelsuma

Gevorderd
1 nov 2016
94
23
6
67
de nieuwe 4/64 van Banggood ontvangen maar geen leven in te krijgen na het aansluiten van de spanning blijft het lampje rood branden ; is dit op te lossen en hoe het beste contact met BG op te nemen.
 
Hier een voorbeeld van iemand waar het probleem inmiddels is opgelost.
En als het een PayPal betaling is heb je ook nog een mogelijkheid een geschil te openen.
Je kan eventueel zelf ook eens een andere TV, andere HDMI poort, HDMI kabel of adapter proberen. Dan kun je een aantal dingen uitsluiten en weet je zeker dat het bijvoorbeeld aan de mediaspeler zelf ligt.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
bedankt voor je reactie maar je zit er helemaal naast,ik heb geen verkeerde box ontvangen en de oplossingen die je zelf aandraagt helpen in dit geval ook niet veel,deze box springt gewoon niet aan het lichtje blijft rood branden ipv blauw.
 
Nee, dat had ik ook wel begrepen dat het voorbeeld niet exact hetzelfde probleem is. Ik bedoel er mee dat je bij een probleem contact met de verkoper kan opnemen en eventueel er een PayPal geschil van kan maken, zoals in het genoemde voorbeeld ook is gedaan. En soms komt het voor dat het aan een kabeltje of iets dergelijks ligt, maar als jij dat al getest hebt dan kan je het beste meteen contact zoeken met de verkoper voor een oplossing.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Lex
Dat geschil heb ik al uitvoerig aangemeld/ingediend en direct opgewaardeerd naar een claim.
Ik heb gevraagd om de firmware, daarmee kan ik je box weer klaar krijgen, en van mogelijke andere.
Ze zijn niet zomaar van mij af.
Voortaan maar naar AlieExpress en je spullen vanuit Frankrijk of Spanje laten vervoeren.
Dan heb je zoiezo nooit geen inklaring!
Bangslecht heet het bedrijf toch waar je nu je gebrikte box weg hebt??
Maak je geen zorgen, die box gaat wel weer draaien.
Er zijn hier al velen boxen geweest, en ALLEN werkend de deur weer uitgegaan.

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Er is niet veel aan de hand (voor mij niet)
Als ik de firmware heb, dan kan je hem opsturen en word hij kosteloos weer omgeflasht.
Ik ben ook nooit kinderachtig, jij betaald de heenreis, ik fix hem, en ik betaal de terugreis.
Zodra hij hier is geweest, ben je gegarandeerd van een goed werkende box (KANT en KLAAR)
Plug and play. (WEL KOELEN!!)

de nieuwe 4/64 van Banggood ontvangen maar geen leven in te krijgen na het aansluiten van de spanning blijft het lampje rood branden ; is dit op te lossen en hoe het beste contact met BG op te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een box van mij als gebrikt aangemeld, ik zal die firmware krijgen.
En idd, daarmee ben ik in 2 minuten klaar.
Als het rode lampje brand, dan is hij 100% gebrikt, en dat is op zich niet zo heel erg, als ze die firmware maar sturen.
Anders neem ik contact op met AlieExpress, ik vraag het bij hun, en vertel ook waarom.
Vragen staat vrij, en ik laat ook weten om daar voortaan mijn spullen te bestellen.
Mooi vanuit Frankrijk of Spanje laten komen voor die 4,50 extra.
GEEN inklaring.
Omdat ik minimaal 2 boxen per maand bestel zal het mogelijk lukken.
Ik zit nu alweer achter een Vontar of Vontax aan met 4/128 voor 40 euro en Android 9. (ronde box) via AlieExpress verstuurd vanuit Frankrijk.
128 gigh rom heb ik nog niet gehad hahaha….

Sowieso geschil aanmaken krijg je wellicht nog geld terug ter compensatie en het ongemak maar heb je terzijner tijd een leuk boxje voor paar centen erbij.
@Andre19721972 regelt het zekers wel mocht je er verder niet uitkomen met de box ansich ?