mediaplayer q10 geschikt voor kodi

mickey mouse

Nieuwkomer
7 aug 2016
4
0
1
53
Kan ik deze player gebruiken en kodi erop zetten?
Zoja graag even info hoe ik dat moet doen.

Gr

Mickey mouse
 
Kijk eens of er op je mediaspeler ook een merk / type op staat op de voorkant of onderkant? Zou het misschien de HiMedia Q10 Pro kunnen zijn? Die heeft Android en je kan ook zelf eens kijken of er apps op staan zoals de Google Play Store, waar je de app Kodi in kunt vinden.
 
In de play Store staat de meest recente versie (18.3), echter wil je een andere versie, dan zou je deze hier kunnen downloaden:

Je zal dan wel precies moeten weten wat voor device je hebt, met welke specificaties, maar aangezien je in je derde commentaar al aan gaf of je niet wist of er Android op je systeem stond, zal ik je dit leed besparen.?

Gewoon vanuit de playstore downloaden dus?

Ik merk dat je wat weinig ervaring hebt met Kodi (of heb ik het misschien mis?).

Mocht dit zo zijn, dan kan ik je alleen maar aanbevelen dit forum eens rustig volledig door te lezen, er staat een hoop nuttige informatie tussen, waar je in de toekomst, of misschien zelfs nu al profijt van kan hebben?

Ik wens je alle succes toe??
 
  • Like
Reacties: Renko1963 en Lex
In de play Store staat de meest recente versie (18.3), echter wil je een andere versie, dan zou je deze hier kunnen downloaden:

Je zal dan wel precies moeten weten wat voor device je hebt, met welke specificaties, maar aangezien je in je derde commentaar al aan gaf of je niet wist of er Android op je systeem stond, zal ik je dit leed besparen.?

Gewoon vanuit de playstore downloaden dus?

Ik merk dat je wat weinig ervaring hebt met Kodi (of heb ik het misschien mis?).

Mocht dit zo zijn, dan kan ik je alleen maar aanbevelen dit forum eens rustig volledig door te lezen, er staat een hoop nuttige informatie tussen, waar je in de toekomst, of misschien zelfs nu al profijt van kan hebben?

Ik wens je alle succes toe??
hier staat de laaste nieuwe firmware voor de Q10 Himedia player en daar zit standaard al kodi in

Ik heb die player zelf ook en in mijn ogen een van de betere alleen de Nvidia Shield kort er bij in de buurt voor 4K is dit zelfs een beter player door de Wrapper die in het systeem aanwezig is

mocht je nog vragen hebben ik ben regelmatig online
 
  • Like
Reacties: B. web en Arjan E.