Meegopas t02 ervaringen

oldevil

Forumlid
28 aug 2017
6
5
6
56
Mede kodi gebruikers voor legale content :)
IK gebruik al over 2 jaar een meegopad t02 aangeschaft via aliexpress voor 90 euro.
Ik kan nog steeds niet geloven dat het apparaat nog altijd feilloos werkt.
Kan zelfs 3d games uit de windows store spelen .
Ik heb wel wat aan de koeling moeten doen, er zit geen fan in, films afspelen ging wel maar oververhitting trad wel eens op met een film te lang op pauze laten staan, wellicht een bug in kodi die bij pauzestand 100% cpu trekt.
Had hiervoor een android stick die op zich ook wel goed werkte maar niet ideaal voor internet browsing, dit omdat je beperkt bent tot een mobile browser wat de ervaring toch wel negatief beïnvloed.


Ik vroeg mij af of er hier nog leden zijn die dit apparaat ook gebruiken, kon niets vinden erover.
Deel je ervaring
You must be registered for see images attach
 
Ik zelf heb ook 2 mini pc's met een soortgelijke CPU. De Minix NEO draait in de keuken voor de camera en voor de muziek (Spotify & Radio) ook wil moeders met deze pc wel eens een recept of wat anders opzoeken. Werkt allemaal perfect!

Ook heb ik nog een Chuwi HiBox voor in de woonkamer, deze wordt de laatste tijd iets minder gebruikt maar is net zo snel als de Minix NEO. Heb er een tijd terug het hele seizoen Silicon Valley in Full HD 5.1 geluid mee gekeken en heb geen last gehad van overhitting of iets. Draaide perfect :)
Ik durf (en heb het momenteel niet nodig) het nog nog niet om een mini pc in stick forum te kopen, ben toch bang dat die dingen zo in de fik vliegen wegens overhitting :p
 
Ik zelf heb ook 2 mini pc's met een soortgelijke CPU. De Minix NEO draait in de keuken voor de camera en voor de muziek (Spotify & Radio) ook wil moeders met deze pc wel eens een recept of wat anders opzoeken. Werkt allemaal perfect!

Ook heb ik nog een Chuwi HiBox voor in de woonkamer, deze wordt de laatste tijd iets minder gebruikt maar is net zo snel als de Minix NEO. Heb er een tijd terug het hele seizoen Silicon Valley in Full HD 5.1 geluid mee gekeken en heb geen last gehad van overhitting of iets. Draaide perfect :)
Ik durf (en heb het momenteel niet nodig) het nog nog niet om een mini pc in stick forum te kopen, ben toch bang dat die dingen zo in de fik vliegen wegens overhitting :p
In de fik vliegen gaat echt niet gebeuren, het apparaatje is maar 10 watt max, en schakelt zich uit zodra de cpu iets te lang boven de 85 Celsius vertoeft.
De koeling is slecht niet alleen door het ontbreken van een fan maar vooral door het dunne ijzeren plaatje wat op de cpu zit dat als koeling moet fungeren.
De nieuwere versies meegopad zoals de t03 hebben wel een fan.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Ik heb ook een Meegopad T02. Dik tevreden over!
Mocht ie ooit de geest lijken te geven, denk dan aan het vervangen van de netstroom adapter. Die van mij had allerlei kuren en het vervangen van de netstroom adapter heeft alles opgelost.