Meer streams Covenant

Gaat helemaal goed komen. Nogmaals heb een beschrijving gemaakt waar alles instaat, zowel het instellen om meer streams te krijgen in combinatie met het in en uitschakelen van bepaalde dingen zodat je niets aan streams mist en ook heel snel ze hebt.
https://kodi-forum.nl/posts/44026/

Hoop dat jullie er wat aan hebben en dat Covenant dan wel een beetje beter wordt dan dat het al is
 
Voor mensen die een hekel hebben aan pairen maar toch geen real debrid willen aanschaffen. Maak een snelkoppeling op je telefoon van de sites. Kost je 10 seconde dan en je kunt 4 uur kijken. Is beter dan downloaden en de streams zijn heel goed.

Heb de instellingen aangepast werk zeer goed. Tranformers in 1080 wauw maar helaas alleen pairen.
Kan iemand dit aan de hand van een voorbeeld uitleggen, kodi staat bij mij op een microsoft surface device.
 
Heb dat uitgelegd boven. Tik de url in van de stream en open deze. Ga dan naar de rechterbovenhoek met de puntjes en druk deze in. Ga dan de snelkoppeling naar het startscherm brengen door deze in te drukken. Nu staat de snelkoppeling op je telefoon. Als het weer gevraagd wordt om te pairen gewoon de snelkoppeling op je telefoon indrukken en pairen. Als je een real debrid account hebt of premiumize hoeft dit niet
 
Laatst bewerkt:
Account aanmaken en wachten op bevestiging email duurt wel heel lang bij mij. Toevallig bij meerdere?
 
Ja duurde bij mij ook erg lang, pas bij het 3e email adres kreeg ik gelijk bericht.
De andere mails kwamen vannacht opeens binnen.
Er is een verandering geweest bij alluc voor het aan aantal search resultaten dat je mag gebruiken. Dat is nu 200 per dag. Er word nu aangeraden om de resultaten op Max 10 te zetten. Hier staat het beschreven, is wel in het Engels.
 
  • Like
Reacties: Freaktab
Klopt, de servers raken overbelast.
Er schijnt ook een "fix" te zijn maar dan moet je een bepaalde pagina open zetten van alluc en deze open houden op je browser en dan krijg je meer resultaten en als je hem lang genoeg open houd dan krijg je de rest van de maand 10000 of zoiets. Heb alleen wel begrepen dat zolang je de pagina open houd ze je computer gebruiken voor het minen van bitcoins dus van mij hoeft dat niet zo. Niet getest en weet even niet meer welke pagina van alluc en waar te vinden.
 
Krijg je de melding: "Geen streams beschikbaar" binnen Covenant?

Op de GitHub van Colossus wordt dit ook als oplossing bestempeld:
COVENANT ... Géén streams? Oplossing:
Covenant - Gereedschap - Afspelen - Standaard Actie op Map én afsluiten met OK! Dit laatste belangrijk anders werkt het niet

Schijnt bij sommige mensen het probleem te verhelpen. Heb het zelf nog niet kunnen testen.

Dan zou het probleem dus opgelost moeten zijn :)

click on tools then playback and change default action from dialog to directory and press ok
zolang je de pagina open houd ze je computer gebruiken voor het minen van bitcoins dus van mij hoeft dat niet zo
Heb je geen oude Pi liggen? De CPU van een Pi is namelijk zo sloom dat er weinig te minen valt haha win win situatie.
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6
Er schijnt ook een "fix" te zijn maar dan moet je een bepaalde pagina open zetten van alluc en deze open houden op je browser en dan krijg je meer resultaten en als je hem lang genoeg open houd dan krijg je de rest van de maand 10000 of zoiets. Heb alleen wel begrepen dat zolang je de pagina open houd ze je computer gebruiken voor het minen van bitcoins dus van mij hoeft dat niet zo. Niet getest en weet even niet meer welke pagina van alluc en waar te vinden.
Ze maken dan gebruik van je cpu van je box, werkt niet voor oudere boxen. Dit gaat allemaal in eind november maar voor mensen die nu een account aanmaken gaat het meteen in
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6
Krijg je de melding: "Geen streams beschikbaar" binnen Covenant?

Op de GitHub van Colossus wordt dit ook als oplossing bestempeld:


Dan zou het probleem dus opgelost moeten zijn :)



Heb je geen oude Pi liggen? De CPU van een Pi is namelijk zo sloom dat er weinig te minen valt haha win win situatie.
Pi's genoeg. Kom om in die dingen haha:lol:
 
Alluc zou niet meer bestaan, een account maken kan niet (meer)? Zijn er alternatieven?