Menig IPTV aanbieder in de problemen door acties in meerdere Europese landen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er al iemand werkende italiaanse streams ? Die van mij zijn nog altijd dood (alie)
Bij rapid zijn er maar enkele die werken, die van sky al helemaal niet.
 
Van UnlimitedHD het volgende bericht mbt hun NL+ pakket ontvangen.


Wij zijn van panel veranderd ivm de recente gebeurtenissen, dus is hoop werk nog aan de winkel. De kanalen die wij aanbieden zijn ook de kanalen die u ziet, wel of niet werkend, maar alles komt weer online, ook VOD gedeelte.

Op dit moment zijn onze NL FHD+ streams / BE / UK / TR / MLB-NHL-NFL werken (laatste tijdens wedstrijden). Dus werk aan de winkel.

Heeft u een Formuler Z8/7 dan kan het zijn dat deze na de panel wijziging wat vreemd doet. Mail u ons dan het ID en MAC adres.

Onze custom made IPTV Smarters Pro apk werkt helaas niet op nieuwe panel dus adviseren wij u om Tivimate of bijvoorbeeld Perfect Player te gebruiken.

Graag geen vragen/opmerkingen dat streams het niet doen, zoals eerder aangegeven in dit bericht komt het allemaal op orde en wel in onderstaande prio lijst:

Optimaliseren servers > optimaliseren panel > optimaliseren/bijwerken buitenlandse streams > VOD op de rails krijgen

Dank voor uw begrip
 
Ik gebruik mytvonline maar werkt dus al week niet meer op mijn formuler z8. Weet iemand iets dat wel nog werkt tot mytvonline terug werkt? Gewoon BE tv en sport is goed :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij UnlimitedHD is de oplossing voor de Formuler het door de provider verwijderen en opnieuw toevoegen van het MAC adres.
Wellicht werkt deze oplossing ook bij mytvonline
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Bij UnlimitedHD is de oplossing voor de Formuler het door de provider verwijderen en opnieuw toevoegen van het MAC adres.
Wellicht werkt deze oplossing ook bij mytvonline
Dat is idd de oplossing alleen heb gehoord dat het op de z8 niet bij iedereen werkt bij de oudere boxen werkt het sowieso.
 
Ik gebruik mytvonline maar werkt dus al week niet meer op mijn formuler z8. Weet iemand iets dat wel nog werkt tot mytvonline terug werkt? Gewoon BE tv en sport is goed :)
Heb je dit al op hun eigen forum gemeld want het over grote deel werkt inmiddels weer bij de providers .
 
Heb je dit al op hun eigen forum gemeld want het over grote deel werkt inmiddels weer bij de providers .
Welk domain gebruik je, merk dat bv zap2iptv.eu: nog steeds de dns niet is aangepast. Verander de naam eens in showiptv.nl
 
Ik zelf gebruik geen iptv was een idee/hint voor nieuwkomer @Pskonejott (die overigens nog geen rechten heeft voor pm en iptv handel uit den boze is volgens forumregels)
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik zelf gebruik geen iptv was een idee/hint voor nieuwkomer @Pskonejott (die overigens nog geen rechten heeft voor pm en iptv handel uit den boze is volgens forumregels)
Als het om aanbieders gaat dan worden hier genoeg namen genoemd. Google moet je dan verder op weg vinden en vaak is de naam vd aanbieder al voldoende om een site te vinden.
Post automatically merged:

Wat is die beperking voor pm voor nieuwe leden toch een geweldige uitvinding ?
Geen berichten meer van nieuwkomers die de ultieme aanbieder hadden gevonden en na een test van 24 uur een abonnement voor een jaar afsloten
 
Bericht van een provider:

Nu bezig met install van nieuwe main server dus hopelijk gaan we zo van start met de wederopbouw daarom werken de dingen nu even niet we gaan zo compleet op zwart hierdoor...en komen dan weer terug als servers zijn gedaan met backup database.
Het panel is nu volledig opgeleverd dus nu kunnen we eindelijk weer wat doen..
 
Ik heb er geen problemen mee dat mijn IPTV het even niet deed, inmiddels werkt het meeste alweer
Het komt vanzelf wel goed.
Ik noem verder geen namen, want bijna een ieder heeft er wel last van, ongeacht de dienst.
Bij de ene zal de fix wat langer duren als bij de ander.
Het bedrag wat ik jaarlijks betaal heb ik al ruim terug verdiend, en dit is de 1e keer dat ik een probleem heb/had met mijn gebruikte dienst sinds begin April 2019.
 
  • Like
Reacties: ateam278
Ik heb er geen problemen mee dat mijn IPTV het even niet deed, inmiddels werkt het meeste alweer
Het komt vanzelf wel goed.
Ik noem verder geen namen, want bijna een ieder heeft er wel last van, ongeacht de dienst.
Bij de ene zal de fix wat langer duren als bij de ander.
Het bedrag wat ik jaarlijks betaal heb ik al ruim terug verdiend, en dit is de 1e keer dat ik een probleem heb/had met mijn gebruikte dienst sinds begin April 2019.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.. Ik had vd week ook geen beeld op mn alie lijntje... Fhd deed het niet... hd zenders wel hoor..
Gewoon rustig afwachten en de boel word wel weer recht getrokken...
Tja als het je enige manier is om tv te kijken kwam je er laatste week bekaaid af... Ik heb het erbij als leuk voor onder mn afdak... Makkelijk geen antenne kabel wel internet... En voor heul weinig centen
 
Live TV komt hier op een secundaire plaats, met name voor wat live evenementen en nieuws.
De meeste uren dat de tv aanstaat is dat op Netflix. Onderbreking bij mij aanbieder was slechts enkele uren gepland onderhoud waarna het NL pakket weer op was. VOD´s staan bij mij niet zo in de belangstelling, en dat zal bij de meeste aanbieders op de laatste plaats staan vd conversies.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Na deze nuchtere overpeinzingen is de tijd daar om deze topic te sluiten.
Veel genoemde problemen zijn inmiddels opgelost of daar wordt hard aan gewerkt .De nog lopende zaken kunnen vanaf nu behandeld worden in de reguliere topics van de desbetreffende iptv-aanbieder.

Iedereen bedankt die op welke wijze dan ook heeft bijgedragen aan die crisissituatie die een flinke impuls gaven aan onze bezoekersaantallen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.