Mening gevraagd

Dutchie1

Gevorderd
29 aug 2016
128
30
16
61
Ik weet niet zo goed waar je op moet letten bij aanschaf, maar krijg net een aanbieding waar ik graag comment op zou willen hebben
positief als negatief is welkom. Ook aangaande de prijs/mogelijkheden.



Alvast bedankt.
 
maar wat is je vraag precies dan ? er staat mening gevraagd, wil je andermans mening of de winbox of weten of kodi er goed op werkt ?
 
Of het een geschikt apparaat is voor dat geld.
Kodi op Windows zal wel draaien ga ik vanuit. Meer dus de specs (on)mogelijkheden van dit apparaat.
 
Mijn mening, ik zou het niet doen, het apparaat is nog lang niet op de markt.
Met dit soort apparaten zitten er vaak kinderziektes in of voldoen ze niet aan de verwachtingen die nu worden gepresenteerd.
Maar wat zoek je precies?
 
Het kan ook een uitdaging voor de gevorderde hobbyist zijn om zich helemaal uit te leven op zo'n nieuw product en op die manier de kinderziektes er uit te halen.
 
Ja dan moet wel een echte hobbyist zijn met error and try en maar hopen dat het ooit een goede box wordt ;)
 
Mocht je echt puur alleen voor Kodi een Box achter je tv willen dan is dit wat voor jou:

(Mini M8S Android 5.1 TV Box Amlogic S905 2 GB 8 GB Quad-core) Heb hem zelf ook en werkt prima.

Mocht je echt een box met windows willen zou ik GEEN stick nemen, die worden vaak te warm. Neem ze in een box vorm:

Voordat je er 1 koopt maak dan hier even een topic dan kunnen wij kijken of die box goed is. En volgensmij heeft @Beschier ook wat te koop staan