Menu aanpassen

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
75
23
6
47
Hallo allemaal,

Ik gebruik al heel lang gewoon de originele Kodi zonder aanpassingen.

Verschillende builds hebben allemaal de lay-out van de (voor mij) eerste xbmc.
Met de navigatie onderin.

De normale Kodi 18.x heeft de 'bediening' links met een aantal links naar tv, radio, addons enz.

Is er een manier om de volgorde aan te passen zodat je bijvoorbeeld 'Addons' helemaal bovenaan hebt staan?
Dingen weg halen dat weet ik wel maar kan de volgorde ook aangepast worden zonder 'te programmeren'?

Is er een build waar je zelf die volgorde zelf wel kan aanpassen?

Andere kleuren maken me niet uit als de lay-out maar hetzelfde is.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Nossie

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
830
608
216
44
Er zijn wel skins waarin je de lay-out kunt wijzigen, en ook helemaal naar je smaak, echter vergt dit wel wat kennis van het bouwen van menu’s.

Ik gebruik zelf de Æon mq8 skin die in de officiële Kodi repo zit, dit is één van de meest customizable skins die er te krijgen is, echter moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Je gebruikt Kodi al heel lang zeg je, dus als ik het in moet schatten, dan heb je er een klein beetje kennis van, en zou je het kunnen proberen, mocht je de kennis er niet van hebben, blijf er dan vanaf, scheelt je een bult aan frustratie😁

Als je de kennis niet hebt, dan zou je eerst eens kunnen kijken of je iets kan vinden op YouTube over de aeon mq8 skin, en of het überhaupt wel iets voor je is.

Succes👍🏼

• Like
Reacties: Renko1963

nossie01

Gevorderd
27 mrt 2017
75
23
6
47
Er zijn wel skins waarin je de lay-out kunt wijzigen, en ook helemaal naar je smaak, echter vergt dit wel wat kennis van het bouwen van menu’s.

Ik gebruik zelf de Æon mq8 skin die in de officiële Kodi repo zit, dit is één van de meest customizable skins die er te krijgen is, echter moet je wel weten waar je mee bezig bent.

Je gebruikt Kodi al heel lang zeg je, dus als ik het in moet schatten, dan heb je er een klein beetje kennis van, en zou je het kunnen proberen, mocht je de kennis er niet van hebben, blijf er dan vanaf, scheelt je een bult aan frustratie😁

Als je de kennis niet hebt, dan zou je eerst eens kunnen kijken of je iets kan vinden op YouTube over de aeon mq8 skin, en of het überhaupt wel iets voor je is.

Succes👍🏼
Oké, dank je wel. Ik ga dat eens uitzoeken en kijken of ik daar uit kom. Ik gebruik eigenlijk alleen mijn eigen muziek en videocollectie, addons en favorieten.