Opgelost Met wie kan ik een Netflix abo. delen?

Markenmies

Gevorderd
23 nov 2017
56
14
6
65
Goedemiddag!

Na te vaak tijdelijke accounts gehad te hebben via aliexpress, wil ik toch liever op een reguliere manier een abonnement afsluiten.
Alleen graag met nog iemand zodat we de kosten kunnen delen....(gaan we voor het meest luxe abo.)
Ik heb op z’n hoogst maar twee apparaten waar we op kijken, dus als iemand denkt, “ dat is wat voor mij,“... laat het weten! Dan wordt het weer leuk om te kijken...

E.e.a spreken we daarna wel af!

Groeten!

Mark
 
Goedemiddag!

Na te vaak tijdelijke accounts gehad te hebben via aliexpress, wil ik toch liever op een reguliere manier een abonnement afsluiten.
Alleen graag met nog iemand zodat we de kosten kunnen delen....(gaan we voor het meest luxe abo.)
Ik heb op z’n hoogst maar twee apparaten waar we op kijken, dus als iemand denkt, “ dat is wat voor mij,“... laat het weten! Dan wordt het weer leuk om te kijken...

E.e.a spreken we daarna wel af!

Groeten!

Mark

Hoi Mark, Wij hebben net getracht maar niet tevreden, 1 maandje Alie en nog lopend origineel 2 schermen. Willen dus ook besparen en via vrienden familie nog niet gelukt andere twee schermen te vullen, dus zou ons perfect uitkomen als u met ons mee wilt doen. Hadden vanochtend toevallig bij de koffie al uitgerekend dat we dan maar 84 euro per jaar kwijt zouden zijn, één scherm geven wij altijd aan mn ouders omdat die kleine beurs hebben. Dus wij ieder twee schermen zou perfect zijn. U kunt er dus zo bijkomen bij ons huidige account die we dan upgraden naar 4 schermen ipv 2, en dan besparen wij, betere kwaliteit, en uw vraag ingelost. Ik zie profielfoto met honden dus dat is naast netflix tweede gemeenschappelijke liefde, wij ook hondengek, hondenkindjes voor ons. Gr Xaverna en Rob
Post automatically merged:

Hoi Mark, Wij hebben net getracht maar niet tevreden, 1 maandje Alie en nog lopend origineel 2 schermen. Willen dus ook besparen en via vrienden familie nog niet gelukt andere twee schermen te vullen, dus zou ons perfect uitkomen als u met ons mee wilt doen. Hadden vanochtend toevallig bij de koffie al uitgerekend dat we dan maar 84 euro per jaar kwijt zouden zijn, één scherm geven wij altijd aan mn ouders omdat die kleine beurs hebben. Dus wij ieder twee schermen zou perfect zijn. U kunt er dus zo bijkomen bij ons huidige account die we dan upgraden naar 4 schermen ipv 2, en dan besparen wij, betere kwaliteit, en uw vraag ingelost. Ik zie profielfoto met honden dus dat is naast netflix tweede gemeenschappelijke liefde, wij ook hondengek, hondenkindjes voor ons. Gr Xaverna en Rob
Al huidig abonnement dus kan ook per half jaar afstemmen en dat u na 5 maanden weer heroverweegt samen door te gaan of niet.
 
Gewoon met VPN via Turkije afsluiten.
Ik heb het standaard abbonement en omgerekend betaal ik nog geen eens 4 euro per maand.
 
ik heb al meer als een half jaar een abbo voor 4 screens via alie werkt nog steeds perfect
 
heb ik wel over gelezen, maar je schijn dan ook een Turks 06 nummer nodig te hebben voor verificatie?
ik ga hier toch nog eens wat beter naar kijken. thanks
Ik heb nooit een mobiel nummer in moeten voeren alleen je heb wel een creditcard of je moet zo Netflix kaart kopen zo dat ze het daar van af kunnen halen.
 

Bijlagen

  • 20200802_104742.jpg
    20200802_104742.jpg
    442,2 KB · Weergaven: 29
Ik heb nooit een mobiel nummer in moeten voeren alleen je heb wel een creditcard of je moet zo Netflix kaart kopen zo dat ze het daar van af kunnen halen.
Ok, thanks ga ik proberen, maar heb je dan ook volledig Nederlands aanbod op Netflix
Post automatically merged:

ik heb al meer als een half jaar een abbo voor 4 screens via alie werkt nog steeds perfect
bij wie heb jij deze afgesloten op Ali
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nooit een mobiel nummer in moeten voeren alleen je heb wel een creditcard of je moet zo Netflix kaart kopen zo dat ze het daar van af kunnen halen.
Heb geprobeerd via van in Turkije abba af te sluiten alles gaat goed tot de betaalmethode krijg een foutmelding op ccv code. Heb een Mastercard van Ing. Lees wel op internet dat meerdere hier tegenaan lopen. dan toch maar via Ali
 
Na te vaak tijdelijke accounts gehad te hebben via aliexpress, wil ik toch liever op een reguliere manier een abonnement afsluiten.
Laten we respecteren wat Markenmies ons vraagt, en niet afdwalen naar dubieuze alternatieven.
 
  • Like
Reacties: Markenmies
Hoi Mark, Wij hebben net getracht maar niet tevreden, 1 maandje Alie en nog lopend origineel 2 schermen. Willen dus ook besparen en via vrienden familie nog niet gelukt andere twee schermen te vullen, dus zou ons perfect uitkomen als u met ons mee wilt doen. Hadden vanochtend toevallig bij de koffie al uitgerekend dat we dan maar 84 euro per jaar kwijt zouden zijn, één scherm geven wij altijd aan mn ouders omdat die kleine beurs hebben. Dus wij ieder twee schermen zou perfect zijn. U kunt er dus zo bijkomen bij ons huidige account die we dan upgraden naar 4 schermen ipv 2, en dan besparen wij, betere kwaliteit, en uw vraag ingelost. Ik zie profielfoto met honden dus dat is naast netflix tweede gemeenschappelijke liefde, wij ook hondengek, hondenkindjes voor ons. Gr Xaverna en Rob
Post automatically merged:


Al huidig abonnement dus kan ook per half jaar afstemmen en dat u na 5 maanden weer heroverweegt samen door te gaan of niet.

Hallo Rob, en Xaverna!

Nou dat is mooi dan!...En ja, we hebben twee aktieve hondjes waar we lekker druk mee zijn....
Ik stuur jullie even een PM met mijn gegevens...
Bedankt in ieder geval!

Gr:

Mark
Post automatically merged:

Hoi Mark, Wij hebben net getracht maar niet tevreden, 1 maandje Alie en nog lopend origineel 2 schermen. Willen dus ook besparen en via vrienden familie nog niet gelukt andere twee schermen te vullen, dus zou ons perfect uitkomen als u met ons mee wilt doen. Hadden vanochtend toevallig bij de koffie al uitgerekend dat we dan maar 84 euro per jaar kwijt zouden zijn, één scherm geven wij altijd aan mn ouders omdat die kleine beurs hebben. Dus wij ieder twee schermen zou perfect zijn. U kunt er dus zo bijkomen bij ons huidige account die we dan upgraden naar 4 schermen ipv 2, en dan besparen wij, betere kwaliteit, en uw vraag ingelost. Ik zie profielfoto met honden dus dat is naast netflix tweede gemeenschappelijke liefde, wij ook hondengek, hondenkindjes voor ons. Gr Xaverna en Rob
Post automatically merged:


Al huidig abonnement dus kan ook per half jaar afstemmen en dat u na 5 maanden weer heroverweegt samen door te gaan of niet.

Ik zie dat ik je geen PM kan geven; je mag anders ook wel even met mij contact opnemen. Mijn email adres is [email protected]
Post automatically merged:

Beste mensen!

Bedankt voor de reactie's...ik ga ervan uit dat dit topic gesloten mag worden....
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex