Mi box downgrade

1 mrt 2019
1.086
473
216
In de mibox telegram groep gaat het vaak over de problemen die de android 9 upgrade veroorzaakt heeft en hoe te downgraden, ik dacht de pdf die daar rondgaat ook hier even te delen

 

Bijlagen

  • 5_6271266892044829001.pdf
    526,9 KB · Weergaven: 18
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Bedankt voor het delen.?
Je zou toch zeggen dat in 2020 de box niet open hoeft en je op een minder agressieve manier kan downgraden.
 
Wat zijn de problemen dan met die Android versie? Ik heb beide Mi Box S apparaatjes op de meest recente Android versie draaien en merk geen problemen
 
Ik zie op reddit, hier, xda en telegram mensen klagen over bluetooth, usb apparaten, hdmi cec, audio, ethernet adapters, streaming apps, ....

Net als bij de vorige update eigenlijk.
Van 7 naar 8 heb ik wel gedaan, en ook geen problemen mee gehad, maar wel nutteloos risico, want voor de update werkte bij mij ook gewoon alles prima
 
Ah ok, dit gaat ook over de Mi Box 3. Is nagenoeg hetzelfde als de Mi Box S. Dus ik zou er ook last van kunnen hebben....

Hoewel...
Ja hier ben ik niet zo blij mee mijn usb netwerk aansluiting werkt niet meer na de update
Bij mij heeft die USB naar LAN aansluiting nooit gewerkt. Misschien is het wel zo, dat ik niet de verkeerde adapter heb, maar de verkeerde Android versie :)

En zo de problemen doornemend zijn er inderdaad wel meer dingen die ik herken. Ik vind het (nog) niet heel storend. Hopen, dat ze bij Xiaomi snel met een update komen.