Mijn MINIX NEO-U1 weer werkend te krijgen

Sharkoon_53

Nieuwkomer
8 okt 2016
4
0
Hallo,
Ik ben er een behoorlijke tijd tussenuit geweest en heb nu een nieuwe tv 4k maar nu wilde ik mijn MINIX NEO-U1 weer aansluiten maar niets werkt meer ik weet het zo ff niet meer waar te beginnen wat kan ik het beste doen om alles weer super werkend te krijgen en moet je er nu ook een vpn opzetten en welke is het best.

Alvast bedankt voor jullie hulp. Sharkoon

Shaman

VIP
4 sep 2016
383
236
Als ik het goed zie, dan zit hier een Android 5 versie op. En da's net hoog genoeg voor de meest recente versie van Kodi, de 18.2.
Je zou eens helemaal overnieuw kunnen beginnen. Oude Kodi eraf en een schone uit de Playstore installeren. Taal instellen, als je dat prettig vind, op NL. Dan de benodigde addons. Ondertiteling kun je installeren uit de standaard Kodi repository. Opensubtitles, podnapisi en addic7ed.com zijn de meest gebruikte. Voor de rest zou je voor films en series Genesis uit de Kodiuk repo en Scrubs V2 uit de jewrepo kunnen gebruiken. Google even op deze addons en je komt vanzelf de URL tegen waar je deze addons kunt vinden inclusief installatie handleiding. Heb je in ieder geval een leuk beginnetje.

Succes

Sharkoon_53

Nieuwkomer
8 okt 2016
4
0
Als ik het goed zie, dan zit hier een Android 5 versie op. En da's net hoog genoeg voor de meest recente versie van Kodi, de 18.2.
Je zou eens helemaal overnieuw kunnen beginnen. Oude Kodi eraf en een schone uit de Playstore installeren. Taal instellen, als je dat prettig vind, op NL. Dan de benodigde addons. Ondertiteling kun je installeren uit de standaard Kodi repository. Opensubtitles, podnapisi en addic7ed.com zijn de meest gebruikte. Voor de rest zou je voor films en series Genesis uit de Kodiuk repo en Scrubs V2 uit de jewrepo kunnen gebruiken. Google even op deze addons en je komt vanzelf de URL tegen waar je deze addons kunt vinden inclusief installatie handleiding. Heb je in ieder geval een leuk beginnetje.

Succes
Dank u voor de uitleg gaan we eens proberen moet er trouwens ook vpn op

Shaman

VIP
4 sep 2016
383
236
Daar zijn de meningen wat over verdeeld. Maar zolang je alleen hosters gebruikt om daar je films en series vandaan te streamen zoals in bovengenoemde addons, dan is een VPN niet direct nodig. Torrent streaming (uploaden), da's weer een ander verhaal. Maar kwaad kan een VPN nooit.