Mijn zelfbouw Mini PC

Leuk en interessant topic. Complimenten voor de uitleg. Wel heb ik een vraag wat ik niet zo 1,2,3 kan terugvinden. Moet er geen grafische kaart in de mini pc?
Zit vaak al ingebouwd bij de processor. Bij Intel is dit bijvoorbeeld de Intel HD Graphics. Dit is vaak voldoende voor Full HD of 4K films en simpele spelletjes.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Leuk en interessant topic. Complimenten voor de uitleg. Wel heb ik een vraag wat ik niet zo 1,2,3 kan terugvinden. Moet er geen grafische kaart in de mini pc?
Zoals @Spinix al zei, deze zit ingebouwd in de processor. Om video af te spelen is dit gewoon goed. Ik ga er geen spellen mee spelen.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Bijna een jaar geleden kreeg ik autonome verwarming, waar ik erg blij mee was, omdat het niet alleen veel efficiënter is dan gecentraliseerde verwarming, maar ook veel goedkoper. En om mijn uitgaven nog te verminderen, besloot ik een programmeerbare thermostaat te kopen. Ik koos . Dit model interesseerde mij niet alleen voor de prijs, maar ook voor het feit dat het een uitputtende reeks functies bevat en ondanks zijn populariteit bijna geen negatieve beoordelingen heeft, wat duidelijk aangeeft dat het quality.In generaal, ik ben erg blij met de thermostaat.
 
Laatst bewerkt: