mini m8s 2

grassie36

Nieuwkomer
14 feb 2018
3
1
6
64
hallo,

ik ben nieuw, zowel op forum als met gebruik kodi en tv box.
ben sinds kort in bezit van de Mini M8s 2 android box.
wil graag de box geheel leegmaken, heb een fabrieks reset gedaan,knopje ingedrukt onderzijde en toen spanning er weer op.ik kom dan wel in het android set up menu, waar ik kies voor fabrieksherstel.
maar dan blijft er van alles staan en niets werkt.
wel kodi 17.6 erop gekregen uiteindelijk en geprobeerd covenant te installeren, maar zie bij mijn add-ons alleen exodus enz staan( o.a Phoenix enz) er staan standaard volgens mij erg veel add-ons op?
hoe maak ik tv box geheel leeg om dan te proberen alles er weer op te zetten met behulp van dit forum.
de box gekocht bij majstra.

mvg,
ron
 
Zou zelf alleen Kodi verwijderen via het menu instellingen - Apps. Daarna kun je via de Playstore een schone versie van Kodi 17.6 installeren.
Daarna kun je de benodigde addons erop zetten. Exodus en Convenant worden niet meer ondersteund. Zou eerder kiezen voor Placenta, Neptune Rising en Rebirth.

Hoe alles te installeren: Addons zoeken en installeren

 
  • Like
Reacties: Lex
Zou zelf alleen Kodi verwijderen via het menu instellingen - Apps. Daarna kun je via de Playstore een schone versie van Kodi 17.6 installeren.
Daarna kun je de benodigde addons erop zetten. Exodus en Convenant worden niet meer ondersteund. Zou eerder kiezen voor Placenta, Neptune Rising en Rebirth.

Hoe alles te installeren: Addons zoeken en installeren

bedankt,
ga het morgen eens proberen.
ron
 
Haha mooi Ron dan gaan wij 1/2 1/2 deze topic afsluiten :p veel plezier er mee
Post automatically merged:

Heb een probleem met m8s had stroom per ongeluk er af gehaald nu krijg ik hem niet meer opgestart beeld blijft zwart ook reset gedaan niet wat nu

Gr klinker
 
Post automatically merged:

Heb een probleem met m8s had stroom per ongeluk er af gehaald nu krijg ik hem niet meer opgestart beeld blijft zwart ook reset gedaan niet wat nu

Gr klinker

hoe heb je de reset uitgevoerd? Terwijl de stroom er af was?

wellicht dat je anders de methode die in het volgende filmpje gebruikt wordt kan uitvoeren:



en dan niet het eerste stukje, maar de stroom er af, reset indrukken, en ingedrukt houden nadat ie geklikt heeft, en dan de stroom er weer op, wellicht dat ie dan “doorstart” en je wel in het menu terecht komt.

de maker van het filmpje doet het in zijn eentje, maar wellicht dat er iemand in huis is die je hierbij kan helpen, want ik kan me voorstellen dat dat net iets makkelijker is.😉

mocht dat ook niks uithalen, dan zou ik ook zo gauw niet weten wat je nog kan doen.

gelukkig zitten er hier meer mensen op dit forum, en wellicht dat iemand anders je verder kan helpen.

succes in ieder geval👍🏼
 
Joi

Wat wil je meer ermee kan je daar ook opnieuw mee flashen mijn m8s staat op zwart beeld dus kan er niets meer mee

gr klinker
 
Joi

Wat wil je meer ermee kan je daar ook opnieuw mee flashen mijn m8s staat op zwart beeld dus kan er niets meer mee

gr klinker
Que?

Als ie het niet meer doet denk ik dat je hier meer aan hebt:
  1. Unplug the mi box power adapter.
  2. Wait for 15 secs.
  3. Plug the power adapter back.
  4. Immediately press the back and OK buttons on remotes and keep pressing them until you see the recovery screen.
Om Teamviewer te kunnen gebruiken moet je het wel eerst installeren op de Mi Box S
 
maar het is een m8s tv box mask het wat uit
Ja, dat maakt zeker wat uit.... :|

Is gewoon een heel ander apparaat. Je zou dan wellicht wat aan hebben.

En misschien even een eigen topic starten, want we hebben het nu wel over twee totaal verschillende dingen.