mini m8s 2

grassie36

Nieuwkomer
14 feb 2018
3
1
6
64
hallo,

ik ben nieuw, zowel op forum als met gebruik kodi en tv box.
ben sinds kort in bezit van de Mini M8s 2 android box.
wil graag de box geheel leegmaken, heb een fabrieks reset gedaan,knopje ingedrukt onderzijde en toen spanning er weer op.ik kom dan wel in het android set up menu, waar ik kies voor fabrieksherstel.
maar dan blijft er van alles staan en niets werkt.
wel kodi 17.6 erop gekregen uiteindelijk en geprobeerd covenant te installeren, maar zie bij mijn add-ons alleen exodus enz staan( o.a Phoenix enz) er staan standaard volgens mij erg veel add-ons op?
hoe maak ik tv box geheel leeg om dan te proberen alles er weer op te zetten met behulp van dit forum.
de box gekocht bij majstra.

mvg,
ron
 
Als je een beetje handig bent met apps sideloaden en zelf dingetjes aanpassen raad ik je de amazon fire tv stick lite aan, 31,95 euro

 
Boxje ook al eens een keer op een andere tv getest?

Heb vroeger eens gehad met een playstation 3 liep vast, de stekker eruit getrokken weer aangedaan.. Geen beeld... Lampjes alles branden verder.. maar zwart beeld..

Ik dacht kapot... Toch uit frustratie eens op een andere tv geprobeerd en deed het dus gewoon..

Bleek dat hij op de een of andere onverklaarbare manier naar verkeerde beeld settings te zijn gegaan..🤷‍♂️

Die mijn tv niet kon lezen en de andere tv wel... Settings terug gezet en op mn "normale" tv gewoon weer beeld..

Niet geschoten.... 😉
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
al op 3 tv getest geen succes
Dan ben ik toch bang dat ie kaduuk is... Normaal zou je dan nog kunnen zeggen de voeding.. Maar je geeft aan dat het blauwe lampje nog wel brand.... dus er zit nog prik in...

Budget wat je trouwens aangeeft was ik voor een xiaomi boxje of stickie gegaan..