Opgelost Ministra TV platform

Rokit

Gevorderd
28 aug 2017
75
22
6
67
Hallo,

Is het mogelijk om Ministra TV platform op een MAG256 te instaleren en hiermee naar HIPTV te kijken ?

b.v.d. voor de info.
 
Volgens mij is Ministra nog niet eens officieel uitgekomen. Je wilt dus gewoon dat je HIPTV kunt delen naar meerdere apparaten? Want HIPTV zelf werkt gewoon op een MAG256.
En dat gaat je een hoop geld kosten denk ik:
Heb je wel goed ingelezen waarvoor Ministra is? Het is voor hotels etc zodat ze hun gasten hun eigen VOD en TV kunnen voorschotelen en makkelijk kunnen beheren op afstand. Ook kunnen ze klanten dan bijvoorbeeld laten betalen voor zenders indien dit nodig is. Je hebt dan trouwens gewoon meerdere IPTV streams nodig voor wat ik denk waarvoor jij het wilt gaan gebruiken ;)

Ziet er trouwens goed uit:
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
Oke inderdaad dit had ik niet gelezen. En HIPTV werkt ook wel maar ik vind de interface niet mooi. Heb de EPG voor een paar zenders eindelijk aan de praat gekregen. Het M3u bestand op de site van SIPTV geconverteerd. Ik gebruik ook een androidbox (V88+) en dit is met Kodi of Perfect player toch mooier, maar ik heb het idee dat de beeldkwaliteit met de MAG256 iets mooier is. ( maar nu dwaal ik af..)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Je hebt het topic al gemaakt, wellicht heeft iemand tips voor een mooiere interface.
Dat de kwaliteit verschilt kan ook komen omdat jouw Android Box misschien niet de snelste / beste is.

Zal het topic open laten de status aanpassen naar opgelost.