Money,money

Goed lezen wat er staat, gaat niet om normale advertenties, maar op andere content welke binnen Netflix te vinden is, dus de naam van dit onderwerp klopt niet.
 
Goed lezen wat er staat, gaat niet om normale advertenties, maar op andere content welke binnen Netflix te vinden is, dus de naam van dit onderwerp klopt niet.
en hoe lang denk je dat het duurt voor die info door ordinaire reclame wordt vervangen, zo gauw ze merken dat er niet veel weerstand is dus en de kijker het alweer "gewend"is.
 
Kun je waarschijnlijk gewoon uitschakelen straks. Ik zou het opzicht niet eens erg vinden als je af en toe een beetje afgestemde reclame te zien krijgt van bijvoorbeeld ongezond eten voor tijdens het bingewatchen. (In ruil dat ze met de opbrengsten van de reclame nog meer content aanbieden...)
 
Dat staat er toch niet. Zo kan je op alles wel theorieën loslaten.
Is geen theorie, ik heb het eerder zien gebeuren, BBC First bvb. de 1ste maand alles blanco de 2de maand kwamen de trailers er tussen en nu wordt het na 6 minuten al onderbroken door reclame, en als je daardoor te snel gaat zappen zetten ze de reclame gewoon onderaan in beeld tijdens de film/serie. kijk maar naar de US. Geloof me in de 60 jaar dat ik televisie kijk heb ik het nodige zien veranderen.
 
Maar het staat er gewoon niet en je suggereert iets wat niet in het bericht staat, simpel, dat noemen ze fake nieuws.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Geen vergelijk, in het nieuwsbericht staat dat ze aan het testen zijn tussen de afleveringen door met eventuele adverts welke de kijker attendeert op andere content welke Netflix aanbied. Dit zijn dus geen adverts van 3e partijen. Ga er dan geen zaken zelf bij verzinnen.
 
Geen vergelijk, in het nieuwsbericht staat dat ze aan het testen zijn tussen de afleveringen door met eventuele adverts welke de kijker attendeert op andere content welke Netflix aanbied. Dit zijn dus geen adverts van 3e partijen. Ga er dan geen zaken zelf bij verzinnen.


.