Mooi overzicht diverse TV Boxen

Streamer

Expert
24 feb 2019
244
63
16
In mijn altijd hongerig gevoel naar veel informatie over IPTV en TV boxen liep ik tegen een leuke site aan.
Een top 10 van diverse tv boxen met bijbehorende YouTube filmpjes waarin deze getest worden en de diverse + en - punten worden vermeld en/of besproken.
Wellicht voor sommige gebruikers ook al oud nieuws maar ik denk voor de mensen die op zoek zijn naar een goede TV Box een welkome aanvulling.
Ik vond vooral de bespreking over de Nvidia Shield TV en de Nvidia Shield TV PRO een welkome toelichting op de diverse verschillen.

 
  • Like
Reacties: Sepp2
Hoe zou deze box zich houden tegenover voor iptv.
Formuler Z10 Pro Max Android 10 IPTV Box
vs Nvidia Shield pro max Android tv box
 
Als het enkel voor iptv is, zou ik toch gaan voor de Z10 Pro Max, die is daar speciaal voor gemaakt.

Al kan je je dan ook de vraag stellen of de veel goedkopere Firestick 4K in dat geval ook niet zou voldoen...
 
Als Netflix belangrijk is dan de Nvidia (heb er zelf 2), met de TiviMate app ook meer dan prima te gebruiken voor IPTV overigens
 
Ik heb toch gekozen voor de Formuler Z10 pro max,
omdat ik hem veel ga gebruiken voor Iptv.
en hij voor Iptv de beste keus zou zijn..
 
Werkt de originele netflix app helemaal niet op de formuler z10 pro max, of doet de app alleen geen 4k ?
 
Netflix werkt helemaal niet op de formuler, word niet ondersteund door Netflix oid.. er zijn wel manieren geloof ik maar daar heb ik geen idee over hoe of wat.
 
Ik heb de formuler inmiddels en netflix doet het inderdaad niet. Op zich geen probleem want mijn tv heeft de netflix app ook en dat werkt prima.

Maar als er toch een manier is dat netflix zou werken op de formuler dan zou dat wel mijn voorkeur hebben.
 
Ik heb de formuler inmiddels en netflix doet het inderdaad niet. Op zich geen probleem want mijn tv heeft de netflix app ook en dat werkt prima.

Maar als er toch een manier is dat netflix zou werken op de formuler dan zou dat wel mijn voorkeur hebben.
 
  • Like
Reacties: Stefan2011
Beste mensen,

bestaat er een ontvanger die overweg kan met Ziggo kabel en meerdere iptv apps
 
Dat kan werken maar niet altijd even soepel.
Dat werkt veelal d.m.v plugins.
 
Bijvoorbeeld een Vu+ maar enigma boxen zijn er in verschillende prijzen en varianten.
Ik zou me eerst goed inlezen het heeft misschien voordelen 1 box maar ook zeker nadelen.