MotoGP2 / Unreal tournament

B

Baseman

Gast
Sinds een week heb ik de Nvidia Shield TV in mijn bezit.
Daar zit een hele mooie controler bij in de doos die ik heel graag zou willen gaan gebruiken.
Is het een kwestie van naar de play store gaan, game zoeken die je wilt hebben, downloaden en spelen maar, of denk ik te makkelijk?
Zou bijvoorbeeld heel graag weer eens MotoGP2 of Unreal Tournament spelen.
Zijn er nog andere wegen die naar Rome leiden?
Externe HD aan de Nvidia koppelen om wat meer opslagcapaciteit te genereren voor dit soort fratsen bijvoorbeeld?

Tips, tricks zijn zeer welkom, alvast dank voor je / jullie antwoorden.
 
Sinds een week heb ik de Nvidia Shield TV in mijn bezit.
Daar zit een hele mooie controler bij in de doos die ik heel graag zou willen gaan gebruiken.
Is het een kwestie van naar de play store gaan, game zoeken die je wilt hebben, downloaden en spelen maar, of denk ik te makkelijk?
Zou bijvoorbeeld heel graag weer eens MotoGP2 of Unreal Tournament spelen.
Zijn er nog andere wegen die naar Rome leiden?
Externe HD aan de Nvidia koppelen om wat meer opslagcapaciteit te genereren voor dit soort fratsen bijvoorbeeld?

Tips, tricks zijn zeer welkom, alvast dank voor je / jullie antwoorden.


Om het optimale te genieten van je shield zou ik je adviseren om een Shield account aan te maken. voor slechts 9,99 per maand kun je unlimited games spelen.
De eerste maand is gratis. Met meerdere mail adressen kun je dus meerdere keren een maand gratis spelen ;)
Na de laatste update heeft de Shield v1 ook ondersteuning voor de rumble controller van de v2. Deze heb ik nu ook op mijn v1 aangesloten.
Kwaliteit van het beeld is stunning en de meeste mensen die op visite komen vragen waar de PS4 staat :)
Als ze de de kleine kracht patser zien staan vallen ze van hun geloof..
De games uit de playstore ben ik minder over te spreken. regelmatig game lags omdat de controller niet goed reageerd. Meestal zijn die games niet speciaal geschreven voor de shield. Heb je een echte gamer PC met een bepaalde Geforce kaart kun je rechtstreeks via steam jou games streamen. Dit heb ik nog niet gedaan omdat mijn PC een autocad kaart heeft.
 
Die gamestream functie is idd 1 van de functies waarom ik graag een shield zou hebben. Dan kon ik mijn pc-games ook in bed spelen. Zit vanaf de gtx 7-serie standaard in de gpu ingebakken geloof ik.