Moviestreamer's IPTV verkoop gestopt door Brein

Leuk bevonden
236
Beste antwoorden
1
Is mistery shopping geen uitlokking?
Dat mag niet
Je zou denken van wel maar die tijd zijn we allang voorbij,
Doet een rechter echt niet moeilijk over destijds met FTD hebben ze gewoon accounts aangemaakt en gedoneerd vanaf het kantoor van Brein was geen probleem.

Leuk bevonden
236
Beste antwoorden
1
In het verlengde van dit nieuws:
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.
WTF inleveren bij brein ?zodat hun ze als kerstkado kunnen uitdelen aan personeel ?
En dat overal ILLEGAAL in moet staan tegenwoordig dat word het woord van het jaar bij Timmie.
Ik bewerkte ze eerst met een grote moker :)

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.557
Beste antwoorden
11
WTF inleveren bij brein ?zodat hun ze als kerstkado kunnen uitdelen aan personeel ?
En dat overal ILLEGAAL in moet staan tegenwoordig dat word het woord van het jaar bij Timmie.
Ik bewerkte ze eerst met een grote moker :)
Marktplaats maar eens in de gaten houden of daar een verhoogd aanbod van mediaspelers uit Hoofddorp is .

Leuk bevonden
236
Beste antwoorden
1
ik was natuurlijk sarcastisch maar is wel een hele rare gang van zaken oke verkoper heeft ermee ingeschikt maar waar gaat het heen als je tegenwoordig spullen naar stichtingen moet brengen ik dacht dat inbeslagname alleen aan justitie was voorbehouden,evt later door een gerechtsdeurwaarder???

Leuk bevonden: LeX
Leuk bevonden
766
Beste antwoorden
0
Even voor de duidelijkheid, die partij mediaspelers is niet van Moviestreamer.

Leuk bevonden
15
Beste antwoorden
0
Even voor de duidelijkheid, die partij mediaspelers is niet van Moviestreamer.
Klopt. Vandaar ook mijn opmerking in het verlengde. Ik wilde geen nieuwe topic hiervoor aanmaken omdat het geen megazaak leek. Mocht dat voortaan wel moeten voor elk nieuws wat er is dan hoor ik dat graag.

Leuk bevonden
766
Beste antwoorden
0
Klopt. Vandaar ook mijn opmerking in het verlengde. Ik wilde geen nieuwe topic hiervoor aanmaken omdat het geen megazaak leek. Mocht dat voortaan wel moeten voor elk nieuws wat er is dan hoor ik dat graag.
Nee hoor dat is prima :)

Topic starter Gelijkwaardige Onderwerpen Forum Reacties Datum
LeX Vragen 30
Eric Hebs Vragen 2
Spinix IPTV 44
T Vragen 19
S Vragen 6

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan