Opgelost MultiChannel en geen TrueHD, DTSHD

Paul Shield

Expert
16 jan 2019
296
74
216
64
Hoi,
Weer problemen met de geluidssporen.
Voorheen ging het goed en kreeg ik op de Denon keurig te zien welk geluidsspoor er uitkwam, nu alleen nog maar MultiChannel.
Kodi 19 op de Shield, en ja, hij staat op "Expert" en heb de doorvoer ook aangezet.
Shield ook al opnieuw opgestart.

Iemand de oplossing??
 
Heb je toevallig transcoding aan staan? Zo ja, zet die eens uit.

transcoding is trouwens niet bij elke skin zichtbaar, ik heb zelf de Æon mq8 skin.

in de screenshot heb ik hem omcirkeld.😉
 

Bijlagen

  • 4E3A067C-8A8D-45B5-8FD0-059B81B8C0BB.jpeg
    4E3A067C-8A8D-45B5-8FD0-059B81B8C0BB.jpeg
    65,1 KB · Weergaven: 16
Die staat er bij mij niet tussen, AEON NOX Silvo, en die Æon mq8 kan ik niet installeren, iets met afhankelijkheden.
 

Bijlagen

  • IMG_1059.jpg
    IMG_1059.jpg
    394,9 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Dat heb ik inderdaad al vaker vernomen, wellicht dat je even kunt switchen naar de Æon mq8 skin?

je verliest als het goed is geen instellingen in je huidige skin.
 
Dat heb ik inderdaad al vaker vernomen, wellicht dat je even kunt switchen naar de Æon mq8 skin?

je verliest als het goed is geen instellingen in je huidige skin.
Nou, Æon mq8 kan ik helemaal niet installeren, ben geswitched naar de andere skins maar het staat er niet tussen.
 
Oke, da’s vreemd?😳 tja dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen😔
Ja, is idd vreemd, misschien moet ik Kodi wel even helemaal verwijderen en alles opnieuw installeren, zeg ik met pijn in mn hart, zat veel werk in.
Bedankt iig voor de aangeboden hulp.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Hoef je je iig niet te vervelen... 😉

Maar zonder gekheid, dit is vaak wel de beste manier...

Gewoon helemaal opnieuw beginnen ipv uren en dagen van alles proberen en testen en rommelen en uiteindelijk is het probleem dan nog niet opgelost... Of misschien wel erger geworden omdat je niet meer weet wat je allemaal veranderd hebt.. 🤣

En kun je alsnog opnieuw beginnen...

Succes iig met inrichten...
 
  • Like
Reacties: Paul Shield