Muziekvideo categorieën en weergave aanpassen

Mark62

Forumlid
2 nov 2017
7
0
1
61
Na veel zoek- en leeswerk heb ik eindelijk mijn muziekvideo's zichtbaar gekregen in de specifiek daar voor bedoelde bibliotheek.
Nu zou ik ze graag nog via de bijbehorende categorieën willen kunnen selecteren; hoe kan ik deze voor iedere film instellen?
Daarnaast stoort het mij dat de titel-weergave in het overzicht van een veel kleiner formaat is dan bij de speelfilms; is dat misschien ook nog ergens via een instelling aan te passen?
Voor de duidelijkheid hier een foto zoals de muziekvideo's nu worden weergegeven:
You must be registered for see images attach


en het formaat bij de speelfilms waarin ik ook de muziekvideo's ook graag zou zien:
You must be registered for see images attach


Iemand tips en/of adviezen voor beiden?
 
Hai Mark,

Ik zit ook al een tijdje te klooien om mijn muziekvideo's zo mooi in beeld te krijgen zoals ik het bij jou zie. Echt lukken wil het niet. heb jij tips ?
Mijn config -> Nvidia Shield , Kodi 18.4 , NAS server opslag. Mijn Skin is AEON MQ 8

Op mijn NAS staat een map Music ( //barbadata/video/music )
ik wil ze toevoegen aan "concerts" wat volgens mij gelijk staat aan Muziek video. Ik heb zowel MKV concerts als een DVD5/9
Toevoegen via add video, smb link SMB//barbadata...... en hij kan ze mooi vinden. echter er wordt niets aan de bibliotheek toegevoegd.

Kies ik handmatig van voeg toe aan bibliotheek , dan gaat alles goed tot aan invoeren naam van de video. Ik type de naam in, hij vraagt of de lokale info moet blijven en dan kom ik in een soort van loop. Zeg ik ja , moet ik opnieuw de naam invoeren, zeg ik nee dan ook. Hij voegt dan ook niets toe aan de bibliotheek en deze blijft leeg. Het lijkt erop dat hij de info niet kan vinden (scraper) ??

hoe heb jij ze toegevoegd ?