MY Tv Online 2

dipesh

Forumlid
17 sep 2022
7
0
1
53
Ik heb een Formuler Z10 Pro Max IPTV Box gekocht.
Nu had ik eens een vraag.
De EPG gids werkt niet goed bij mij.(My Tv Online2)
De tijd staat dikwijls verkeerd.
Het ene programma staat juist van tijd en het andere programma staat verkeerd van tijd.
Weet er iemand hoe dit komt.
Mvg
 
Eigelijk eerst even de zoek 🔎 functie gebruiken is al eens uitgelegd hoe dat moet worden opgelost.

instellingen---epg-----> erg bronnen----->daar staat jouw serverline . aanklikken--->tijdverschuiving,h:m op -2uren zetten.
dus spelen met de + en - uren.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik maar bij de ene zender is de tijd juist en bij de andere zender is de tijd niet juist
 
Ik heb een Formuler Z10 Pro Max IPTV Box gekocht.
Nu had ik eens een vraag.
De EPG gids werkt niet goed bij mij.(My Tv Online2)
De tijd staat dikwijls verkeerd.
Het ene programma staat juist van tijd en het andere programma staat verkeerd van tijd.
Weet er iemand hoe dit komt.
Mvg
Dat hangt van je provider af groetjes
 
Ligt aan de epg bron.

Gebruik zelf een betaalde epg waarvan de bron accuraat is. Is een hele ergernis minder.
 
Heb je dan wel Viaplay epg ?
Bedoel je de film kanalen? Alleen op de Deense en Noors en Zweedse. kijk zelf geen viaplay, dus geen idee of er ook NL kanalen zijn. viaplay sportkanalen NL zie ik altijd in de groep in telegram voorbij komen met de programmering.

Edit: Kanalen waarvan er geen EPG is, kun je gewoon aanvragen.en worden toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je de film kanalen? Alleen op de Deense en Noors en Zweedse. kijk zelf geen viaplay, dus geen idee of er ook NL kanalen zijn. viaplay sportkanalen NL zie ik altijd in de groep in telegram voorbij komen met de programmering.

Edit: Kanalen waarvan er geen EPG is, kun je gewoon aanvragen.en worden toegevoegd.
Viaplay sportkanalen hebben eigenlijk nergens epg vandaar de vraag.
 
Viaplay sportkanalen hebben eigenlijk nergens epg vandaar de vraag.
Klopt, heb het ook nog niet nagevraagd of die er wel zijn. kijk alleen formule 1 en zie in Telegram wanneer die komt.
Post automatically merged:

Het is wel heel verveelend als de EPG niet juist loopt zoals bij mij.
Daar heeft het merendeeel wel last van. Er zijn zelfs betaalde epg bronnen die ook niet kloppen. Dit komt omdat meerdere keren per dag de epg tijden worden aangepast bij verschillende kanalen. Vooral op de belg is die een vervelend probleem. Ik heb daar toen bij mijn huidige aanbier melding van gemaakt en deze update nu 2x per dag. Nu klopt het hier gelukkig wel. Ik begrijp je frustratie.
 
Deze problemen heb ik met mijn EPG

Ik ben voetbal aan het kijken Antwerp - Oostende.
Op de 2de foto is de naam juist.
Als ik naar de EPG gids ga dan staat het verkeert.
Heel raar
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 13
  • 1.jpg
    1.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 13
@dipesh Heb je de cache van de tv app al eens leeg gemaakt en herstart? Normaal horen die 2 wel overeen te komen.

Je kan ook in de instellingen de EPG wissen en deze opnieuw ophalen. Misschien is dat wel de oplossing.

Kleine vraag, heb je EPG offset veranderd?
 
@dipesh Heb je de cache van de tv app al eens leeg gemaakt en herstart? Normaal horen die 2 wel overeen te komen.

Je kan ook in de instellingen de EPG wissen en deze opnieuw ophalen. Misschien is dat wel de oplossing.

Kleine vraag, heb je EPG offset veranderd?
Cache leeggemaakt
EPG Offset is veranderd
 
@dipesh Ik denk dat je 2 verschillende tijden ziet omdat je die EPG Offset veranderd hebt? Als je die weer op 0 zet, zijn beide tijden dan hetzelfde?

Als dit niet het geval is, kan het ook een bug zijn en kan je hier het beste voor een topic openen op het .