Opgelost MyTVOnline

panicmachine

Forumlid
22 aug 2016
7
2
6
42
Hallo

Ik heb een Formuler s mini box
Kan iemand mijn vertellen hoe de MyTVOnline app werk van Formuler en hoe ik iptv erop moet krijgen

Groet,
Robert
 
Hallo

Ik heb een Formuler s mini box
Kan iemand mijn vertellen hoe de MyTVOnline app werk van Formuler en hoe ik iptv erop moet krijgen

Groet,
Robert

Zou je ook je ervaring kunnen delen over de S mini ? Wil er ook 1 aanschaffen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
 
Zou je ook je ervaring kunnen delen over de S mini ? Wil er ook 1 aanschaffen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn.

Hoi,

Ik ben echt zeer tevreden wat een systeem super snel met alles! Kodi draait super goed met de laatste versie!
De mytvonline app dat werkt echt mooi iptv draait er super op mooi menu en zappen gaat echt snel!
Dus ja echt een aanrader een drie in 1 box satteliet en kodi en iptv
 
Hoi,

Ik ben echt zeer tevreden wat een systeem super snel met alles! Kodi draait super goed met de laatste versie!
De mytvonline app dat werkt echt mooi iptv draait er super op mooi menu en zappen gaat echt snel!
Dus ja echt een aanrader een drie in 1 box satteliet en kodi en iptv

Bedankt voor de informatie, ga hem bestellen hopen dat Mn iptv beter draait
 
Inmiddels gisteren de Formuler S Mini opgehaald voor 100,- . Na de goede services van het omzetten van het abo naar de Formuler S Mini lijken de vastlopers lverdwenen te zijn met IPTV en het beeld zeer scherp. Dit zal dus zeer waarschijnlijk gelegen hebben aan de STB EMU app. Nu de komende dagen eens uitzoeken hoe alles werkt.

Nogmaals dank voor de reactie panicmachine, ben na de eerste dag blij om deze keuze gemaakt te hebben.
 
Inmiddels gisteren de Formuler S Mini opgehaald voor 100,- . Na de goede services van het omzetten van het abo naar de Formuler S Mini lijken de vastlopers lverdwenen te zijn met IPTV en het beeld zeer scherp. Dit zal dus zeer waarschijnlijk gelegen hebben aan de STB EMU app. Nu de komende dagen eens uitzoeken hoe alles werkt.

Nogmaals dank voor de reactie panicmachine, ben na de eerste dag blij om deze keuze gemaakt te hebben.
Graag gedaan! Klopt ik had ook veel vastlopers en buffer,is nu weg terwijl ik zelfde iptv abo heb!
Veel plezier met de box

Groetjes,
Robert
 
hoi,hoe krijg je er nu een iptv pakket op?
ik wil kodi niet gebruiken maar de tv online app.
ik krijg morgen deze box binnen.
en die vastlopers en buffers hoe zijn die te verhelpen
bedankt
 
hoi,hoe krijg je er nu een iptv pakket op?
ik wil kodi niet gebruiken maar de tv online app.
ik krijg morgen deze box binnen.
en die vastlopers en buffers hoe zijn die te verhelpen
bedankt
Hoi,

Ik heb mijn Mac adres doorgeven aan de aanbieder,en heb toen een link url gekregen en die heb ik ingevoerd in de app mytvonline
Buffers heb ik eigenlijk nooit
 
  • Like
Reacties: Lex
Hoi,

Ik heb mijn Mac adres doorgeven aan de aanbieder,en heb toen een link url gekregen en die heb ik ingevoerd in de app mytvonline
Buffers heb ik eigenlijk nooit
Dat is via een omweg ons vertellen dat je vraag naar tevredenheid is opgelost :) dank je wel
 
hoi,oke,is dus goed te doen
mag ik vragen welke aanbieder je hebt,ik weet niet of ik deze vraag mag stellen tegenwoordig.
en uiteraard of dit een goede aanbieder is zonder storingen.
alvast bedankt

Graag gedaan! Klopt ik had ook veel vastlopers en buffer,is nu weg terwijl ik zelfde iptv abo heb!
Veel plezier met de box

Groetjes,
Robert
o ja vergeten,

hoe heb je die vastlopers opgelost??
 
Vragen naar welke aanbieder is toegestaan maar daar naar linken niet .
 
Graag gedaan! Klopt ik had ook veel vastlopers en buffer,is nu weg terwijl ik zelfde iptv abo heb!
Veel plezier met de box

Groetjes,
Robert


hoi,ik krijg vandaag dezelfde box binnen.
welke iptv provider heb je?
en is deze goed te noemen?
je had eerst ook last van vastlopers zag ik,hoe heb je deze opgelost?
alvast bedankt

groet
mario
 
De vastlopers buffering lossen zich meestal vanzelf op als je een goede box hebt draaien..maar als je een slechte aanbieder gebruikt met te weinig capaciteit dan helpt een goede snelle ontvanger ook niet.
Ik zelf heb een Formuler Z Prime ik gebruik alleen Kodi - Netflix en MyTVOnline met Rapid als IPTV aanbieder helemaal top.
Ik heb HIPTV geprobeerd (via reseller) maar ik snap niet dat ze hier op dit Forum zo lovend zijn als ik kijk naar de kwaliteit van de streams dan schieten mij daar de tranen van in de ogen een voetbal wedstrijd op HD kanalen is alsof je naar een cartoon aan het kijken bent.
De VOD van HIPTV is ook niet van deze tijd.Ik heb ook GENIPTV geprobeerd superkwaliteit tvstreams maar de VOD is niet voor de Nederlandse markt geen multi subtitles of Nederlandse VOD.
Nou is de VOD niet zo belangrijk voor mij ik kijk bijna alles via Covenant...maar ik verwacht wel een goede prijs kwaliteit verhouding als je achter een tv kanaal FHD of HD plaatst dan mag ik toch wel verwachten dat dit ook FHD of HD is.
 
  • Like
Reacties: alex36 en Spinix
Beetje off topic mischien ,
maar ik maak nu ook gebruik van MYTVONLINE , (heb een formuler z voor weinig op MP gekocht)
ben echt verrast, kan nu opnemen , timeshift , en bijna 0 vastloper of buffers ..zelfde IPTV leverancier..
en dat voor een box met maar 1gb ram en 4gb opslag en Android 4.4

1 nadeel, een bepaald app die werkt niet(box word niet ondersteund?), terwijl deze wel op de Minix neo8 ook met Android 4.4 werkt.
 
Laatst bewerkt:
De vastlopers buffering lossen zich meestal vanzelf op als je een goede box hebt draaien..maar als je een slechte aanbieder gebruikt met te weinig capaciteit dan helpt een goede snelle ontvanger ook niet.
Ik zelf heb een Formuler Z Prime ik gebruik alleen Kodi - Netflix en MyTVOnline met Rapid als IPTV aanbieder helemaal top.
Ik heb HIPTV geprobeerd (via reseller) maar ik snap niet dat ze hier op dit Forum zo lovend zijn als ik kijk naar de kwaliteit van de streams dan schieten mij daar de tranen van in de ogen een voetbal wedstrijd op HD kanalen is alsof je naar een cartoon aan het kijken bent.
De VOD van HIPTV is ook niet van deze tijd.Ik heb ook GENIPTV geprobeerd superkwaliteit tvstreams maar de VOD is niet voor de Nederlandse markt geen multi subtitles of Nederlandse VOD.
Nou is de VOD niet zo belangrijk voor mij ik kijk bijna alles via Covenant...maar ik verwacht wel een goede prijs kwaliteit verhouding als je achter een tv kanaal FHD of HD plaatst dan mag ik toch wel verwachten dat dit ook FHD of HD is.

Biedt één van deze aanbieders ook een terugkijk mogelijkheid via MyTvonline?