MyTVOnline

Echt super aanbieding en super goede beeldkwaliteit!!
En niet te vergeten een zeer goede service.
Ik zeg doen!
 
Ik vind op het mytvonline forum niets terug van een aanbieding?

correctie :niet goed gekeken op het forum . eerste item op de index
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het eens via kodi proberen. Perfect player is al ingepikt voor een andere aanbieder.
 
Nieuws:
Een Super eindejaars aanbieding..... Zie Topic Aanbiedingen
 
Waar vind ik "postvak uit" op het forum mytvonline.
Ik heb enkel een "postvak in" in "mijn berichten" alhoewel ik al uitgaande berichten heb.
 
als je naar "mijn berichten: gaat staat er onder de "broadcrumbs" berichten (links naast acties) als je daar met de muis op gaat staan krijg je popup met verzonden items er tussen
 
Mooie aanbieding. 3 maanden voor 12.5 €. Daarna zien we wel weer wat we doen. Handig dat deze ook 3 dagen opneemt, die opnames kan je bekijken via de IPTV Smarters app.
 
  • Like
Reacties: BenBem en mrmiyagi
Zeker een mooie aanbieding!
En 3 dagen terug kijk functie op heel veel kanalen.
Plus goede vod en series aanbod.
En niet te vergeten een goede beeldkwaliteit dat zie je niet bij veel aanbieders.
Ben nu een tijdje bij hun maar bevalt goed.
Goede service en ze hebben een eigen forum wat ook mooi is.
 
Zeker een mooie aanbieding!
En 3 dagen terug kijk functie op heel veel kanalen.
Plus goede vod en series aanbod.
En niet te vergeten een goede beeldkwaliteit dat zie je niet bij veel aanbieders.
Ben nu een tijdje bij hun maar bevalt goed.
Goede service en ze hebben een eigen forum wat ook mooi is.


Helemaal mee eens, leuke aanbieding veel aparte zenders naast het gewone aanbod en vooral een beleefde en vriendelijke klantenservice.
Top, een club met potentie.
 
  • Like
Reacties: senator
Heeft inmiddels iemand al een goede, werkende epg link gevonden?
Ben erg te spreken over de kwaliteit, allen heel jammer dat alle epg links tot nu toe niet werken.
Ik gebruik nu de epg van een andere provider, werkt op een aantal kanalen maar niet op film1 oa.
 
Heeft inmiddels iemand al een goede, werkende epg link gevonden?
Ben erg te spreken over de kwaliteit, allen heel jammer dat alle epg links tot nu toe niet werken.
Ik gebruik nu de epg van een andere provider, werkt op een aantal kanalen maar niet op film1 oa.
Als je de juiste app gebruikt dan werkt de epg gewoon zoals het hoort..
Op dit moment is er wel sprake van een niet goed geupdate epg data base maar daar hebben wij niet alleen last van.
 
Als je de juiste app gebruikt dan werkt de epg gewoon zoals het hoort..
Op dit moment is er wel sprake van een niet goed geupdate epg data base maar daar hebben wij niet alleen last van.
Ben er inderdaad mee bezig - prive even omstandigheden waardoor ik niet direct heb kunnen reageren, ben er druk mee bezig - begrijp dat dit even vervelend is - maar hoop dat mensen begrijpen dat ik t alleen moet doen, er heel veel tijd in steek - en probeer zsm op te lossen.
 
Ben er inderdaad mee bezig - prive even omstandigheden waardoor ik niet direct heb kunnen reageren, ben er druk mee bezig - begrijp dat dit even vervelend is - maar hoop dat mensen begrijpen dat ik t alleen moet doen, er heel veel tijd in steek - en probeer zsm op te lossen.
Nou we zijn zeer blij met je en denk nog wel meerdere...dus neem de tijd als het werkt is het top in ieder geval.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Sorry Reidinga
Ik begrijp dat er aan gewerkt wordt, goede zaak.
Lijkt mij trouwens een aardige klus!
Het was van mijn kant niet onvriendelijk bedoelt in ieder geval!