MyTVOnline

Mijn reactie was ook niet zo slecht bedoeld hoor als t misschien over kwam :) k heb er nu toch ruim een 400 uur in zitten om een goede basis voor op te zetten, maak alles vanaf 0 in PHP.. alles eigen code, dus helaas soms nog wat kinderziektes, dan ook nog de provider (vps hosting - i.p.v. dedicated server).. wat ook mee speelt als de provider onverwacht begint dingen te updaten en ineens werken dingen niet zoals ik heb ingesteld.. al met al handen aan vol
 
Staan er betere streams van de indiase zenders op de planning? De populaire haperen helaas regelmatig.. niet zo fijn om naar te kijken. NL Zenders werken prima!
 
Staan er betere streams van de indiase zenders op de planning? De populaire haperen helaas regelmatig.. niet zo fijn om naar te kijken. NL Zenders werken prima!
Dit kun je beter op het Mytvonlineforum posten.
Post automatically merged:

Dit kun je beter op het Mytvonlineforum posten.
Maar ik weet uit betrouwbare bron dat de vrouw van de oprichter zelf daar vandaan komt en ik denk zoals in elke normale relatie als iets niet juist functioneert je dit direct door gespeeld krijgt van de "bron"...en dit a.s.a.p oplost.
Maar ik heb het even voor je doorgegeven.
 
Gisteren een abonnement afgesloten voor 2 maanden. Is goedkoop, dus zeker de moeite waard om er naar te kijken.

Paar puntjes:

1. De EPG draait nog niet 100%. Sommige EPG kanalen worden overschreven met dezelfde informatie, maar omdat de letters verspringen wordt alles erg onduidelijk. Hier een paar voorbeelden (kanalen 129 en 130, maar zo zijn er tientallen):



2. De volgorde van de Nederlandse kanalen staan (nu) nog niet in een logische volgorde.
3. Films worden wel aangeboden, maar waren bij mij "rood" (niet beschikbaar)
4. Ik heb zelf wel EPG van de USA bij mijn vorige IPTV aanbieder. Ontbreekt grotendeels.

Het beeld vind ik prima en ik heb ook geen last van haperende kanalen.
 
Gisteren een abonnement afgesloten voor 2 maanden. Is goedkoop, dus zeker de moeite waard om er naar te kijken.

Paar puntjes:

1. De EPG draait nog niet 100%. Sommige EPG kanalen worden overschreven met dezelfde informatie, maar omdat de letters verspringen wordt alles erg onduidelijk. Hier een paar voorbeelden (kanalen 129 en 130, maar zo zijn er tientallen):



2. De volgorde van de Nederlandse kanalen staan (nu) nog niet in een logische volgorde.
3. Films worden wel aangeboden, maar waren bij mij "rood" (niet beschikbaar)
4. Ik heb zelf wel EPG van de USA bij mijn vorige IPTV aanbieder. Ontbreekt grotendeels.

Het beeld vind ik prima en ik heb ook geen last van haperende kanalen.

Ik gebruik tvheadend als backend, en dan kan je zelf volgorde, icons en namen aanpassen. Dubbele kanalen kan je mergen zodat er automatisch een backupkanaal gekozen wordt. Integreert heel mooi met Kodi, is dus zeker een aanrader.

Via webgrabplus is het vrij eenvoudig om zelf een EPG samen te stellen met je favoriete kanalen. Voor BE en NL zijn er voldoende mogelijkheden vanwaar deze kunnen gescraped worden. Ook dit komt in tvheadend die dan de koppeling maakt tussen EPG en channels.
 
Gisteren een abonnement afgesloten voor 2 maanden. Is goedkoop, dus zeker de moeite waard om er naar te kijken.

Paar puntjes:

1. De EPG draait nog niet 100%. Sommige EPG kanalen worden overschreven met dezelfde informatie, maar omdat de letters verspringen wordt alles erg onduidelijk. Hier een paar voorbeelden (kanalen 129 en 130, maar zo zijn er tientallen):



2. De volgorde van de Nederlandse kanalen staan (nu) nog niet in een logische volgorde.
3. Films worden wel aangeboden, maar waren bij mij "rood" (niet beschikbaar)
4. Ik heb zelf wel EPG van de USA bij mijn vorige IPTV aanbieder. Ontbreekt grotendeels.

Het beeld vind ik prima en ik heb ook geen last van haperende kanalen.
Wat bedoel je precies niet in een logische volgorde bij mij begint hijbij npo1 t/m net 5 staat allemaal achter elkaar. En de rest van de zenders is toch aanvullen dat staat bij bijvoorbeeld KPN ook niet echt op een logische volgorde.
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Gisteren een abonnement afgesloten voor 2 maanden. Is goedkoop, dus zeker de moeite waard om er naar te kijken.

Paar puntjes:

1. De EPG draait nog niet 100%. Sommige EPG kanalen worden overschreven met dezelfde informatie, maar omdat de letters verspringen wordt alles erg onduidelijk. Hier een paar voorbeelden (kanalen 129 en 130, maar zo zijn er tientallen):
Dat had Reidinga ook al aangegeven dat hij ermee aan de slag ging maar even wat privé problemen had dus even geduld aub.



2. De volgorde van de Nederlandse kanalen staan (nu) nog niet in een logische volgorde.
Wat is volgens jou dan een "logische" volgorde?
3. Films worden wel aangeboden, maar waren bij mij "rood" (niet beschikbaar)
Welke waren Rood bij jou??Er staan wat bouqetten in die nog verwijderd moeten worden...maar alle films in Releases 2018 en Dutch doen het gewoon en allemaal ondertiteld of in te stellen.
4. Ik heb zelf wel EPG van de USA bij mijn vorige IPTV aanbieder. Ontbreekt grotendeels.
Ook dit wordt door Reidinga verzorgd dus wederom even geduld aub.

Het beeld vind ik prima en ik heb ook geen last van haperende kanalen.

Maar ik zou zeer zeker eens een andere Player adviseren.
 
Wat bedoel je precies niet in een logische volgorde bij mij begint hijbij npo1 t/m net 5 staat allemaal achter elkaar. En de rest van de zenders is toch aanvullen dat staat bij bijvoorbeeld KPN ook niet echt op een logische volgorde.

Begint met 24 Kitchen, Comedy Central, Discovery Science, Discovery World, Crime & Investigation en daarna RTV 7.
Pas op kanaal 36 komt NPO1 HD.

Ik zou liever beginnen met NPO 1 op kanaal 1 gevolgd door de gebruikelijke zenders (RTL4, 5, SBS6 Veronica enz.) Dus de volgorde die Ziggo en KPN o.a. hanteren.

Tenminste, zo is bij mij bij gebruik van Perfect Player. Bij de vorige IPTV aanbieder had ik wel de meest voor de hand liggende volgorde.
 
Begint met 24 Kitchen, Comedy Central, Discovery Science, Discovery World, Crime & Investigation en daarna RTV 7.
Pas op kanaal 36 komt NPO1 HD.

Ik zou liever beginnen met NPO 1 op kanaal 1 gevolgd door de gebruikelijke zenders (RTL4, 5, SBS6 Veronica enz.) Dus de volgorde die Ziggo en KPN o.a. hanteren.

Tenminste, zo is bij mij bij Perfect Player. Bij de vorige IPTV aanbieder had ik wel de meest voor de hand liggende volgorde.
Jij praat nu over het backup Bouqet HD+?
Dat hebben we namelijk "extra" gedaan.
Maar in het 4K+ Bouqet staat alles netjes in een hele logische volgorde.
 
Maar ik zou zeer zeker eens een andere Player adviseren.

Hmm, terwijl Perfect Player toch een van de betere players is. Maar goed, ik wil best eens een andere player proberen op mijn NVIDEA box. Heb je een advies? Wel graag de mogelijkheid om de EPG in matrixvorm te zien (dus verticaal de zenders en horizontaal de tijden).
Post automatically merged:

Jij praat nu over het backup Bouqet HD+?
Dat hebben we namelijk "extra" gedaan.
Maar in het 4K+ Bouqet staat alles netjes in een hele logische volgorde.

Okee, duidelijk. Ik heb geen 4K tv dus keek bij TV HD+ Nederland. Daar is de volgorde niet wat ik zou verwachten :)
 
Hmm, terwijl Perfect Player toch een van de betere players is. Maar goed, ik wil best eens een andere player proberen op mijn NVIDEA box. Heb je een advies? Wel graag de mogelijkheid om de EPG in matrixvorm te zien (dus verticaal de zenders en horizontaal de tijden).
Post automatically merged:



Okee, duidelijk. Ik heb geen 4K tv dus keek bij TV HD+ Nederland. Daar is de volgorde niet wat ik zou verwachten :)
Ja maar 4K+ staat niet voor UHD maar voor de minimale snelheid die nodig is om fatsoenlijk te kunnen kijken naar de streams 4000kb+
Hier proberen we ook alleen maar 1080p aan te bieden in de 4K+
in de HD+ idem maar daar staan ook de kanalen van mindere kwaliteit.
 
De belgische VOO zenders doen het al een tijd niet meer. Wel tennis geen voetbal.
Ik kijk nu naar KVK-Standard bij een andere provider.
 
De belgische VOO zenders doen het al een tijd niet meer. Wel tennis geen voetbal.
Ik kijk nu naar KVK-Standard bij een andere provider.
De VOO doen het al een tijd niet meer?
Als iemand hier even melding van maakt op ons Forum dan ondernemen we actie...
 
ja maar de voo sports doet h
De belgische VOO zenders doen het al een tijd niet meer. Wel tennis geen voetbal.
Ik kijk nu naar KVK-Standard bij een andere provider.
voo sport doet het ook niet bij geniptv.
Bij welke provider kijk jij naar belgisch voetbal?
 
Klopt .Blijkbaar heeft een berichtje hier op kodi forum wel wat impact. Nauwelijks vermeld en reeds hersteld.
Voor de goede orde het werkte niet bij de start van de wedstrijd en ik keek dan op Gofast naar de wedstrijd. Ook deze namiddag werkte het niet en keek ik ook naar Gofast.
Maar toch een pluim om zo vlug te reageren. Ik weet wat te doen in de toekomst.(y)
 
Klopt .Blijkbaar heeft een berichtje hier op kodi forum wel wat impact. Nauwelijks vermeld en reeds hersteld.
Voor de goede orde het werkte niet bij de start van de wedstrijd en ik keek dan op Gofast naar de wedstrijd. Ook deze namiddag werkte het niet en keek ik ook naar Gofast.
Maar toch een pluim om zo vlug te reageren. Ik weet wat te doen in de toekomst.(y)
Ja ik krijg van het Mytvonline forum een mail bij bepaalde topics..daar valt dus zender complaints ook onder..en kan dan snel reageren als men daar dus post.
Toevallig dat ik op het Kodi-forum keek en je post zag (de 1e keer bij de verkeerde provider).
Zo snel als ik nu reageerde zou ik dus ook gedaan hebben als je op juiste forum had vermeld;) en had jij en misschien andere mensen dus gewoon het begin en de hele wedstrijd via ons kunnen volgen.
 
  • Like
Reacties: BenBem