Na installatie kodi 17.6 geen geluid meer

Gino Beer

Nieuwkomer
21 mei 2018
2
0
1
70
Ik heb op mijn tv box m9s pro 32G kodi/exodus 17.6 geïnstalleerd. Hiervoor had ik de 16.1. Ik heb deze geïnstalleerd via Google playstore. De installatie was geslaagd behalve dat ik nu geen geluid heb bij het kijken van films. Het is dus half geslaagd. Hij staat niet op mute, volume staat op volop en toch komt er geen geluid uit mijn box. Wie kan mij helpen? En graag stap voor stap mij uitleggen.

Bijvoorbaat dank,
Gino
 
Ik heb op mijn tv box m9s pro 32G kodi/exodus 17.6 geïnstalleerd. Hiervoor had ik de 16.1. Ik heb deze geïnstalleerd via Google playstore. De installatie was geslaagd behalve dat ik nu geen geluid heb bij het kijken van films. Het is dus half geslaagd. Hij staat niet op mute, volume staat op volop en toch komt er geen geluid uit mijn box. Wie kan mij helpen? En graag stap voor stap mij uitleggen.

Bijvoorbaat dank,
Gino
Op de onderbalk waar je ook subtitles kunt selecteren zitten ook instellingen voor het geluid denk dat daar iets niet goed staat..
 
Op de onderbalk waar je ook subtitles kunt selecteren zitten ook instellingen voor het geluid denk dat daar iets niet goed staat..
Op de onderbalk waar je ook subtitles kunt selecteren zitten ook instellingen voor het geluid denk dat daar iets niet goed staat..
Ik ben bij audio en subtitle settings geweest. Volume staat op maximum, maar de dolby staat op 0.0 db. Volume application kon ik wel instellen. Het staat nu op 24.0 db. Echter er gebeurde niets. Het blijft geluidloos.
 
Heb elders nog wat gevonden voor jouw:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ook een mxq pro met android 5.1.1. Had voorheen kodi 17.4. Die heb ik op goede wijze verwijderd en de nieuwe via playstore geinstalleerd. Maar zodra ik kodi open heb ik totaal geen geluid meer. Heb de instellingen in kodi, de box en de tv bekeken en veranderd maar helpt niks. Pas als ik stroom van box haal en weer aan zet dan heb ik weer geluid totdat ik kodi weer open.
Post automatically merged:



Ik heb mijn geluids problemen opgelost. En mischien is dit ook de oplossing voor de overige mensen.
Allereerst heb ik kodi verwijdert, via instellingen/apps/kodiverwijderen.
Vervolgens browser geopent en naar : gegaan. Nu scroll je naar beneden totdat je diverse besturingssystemen ziet. Hier heb ik het androidlogo aangeklikt. Eenmaal op volgende pagina(downloads) scroll je weer naar beneden en kies je weer voor android.
Je ziet daar het kopje Release staan met 3 opties: -googleplay, -ARMV7A(32bit), -ARMV8A(64bit). Ik heb de 32bit gepakt en vervolgens vraagt jou box of je wilt installeren. Dat gedaan en jou kodi werkt weer als van ouds.
You must be registered for see images attach