Nederlandse Kodi Builds

Leuk bevonden
102
Beste antwoorden
0
Real debrid is de oplossing, trouwens ik heb totaal geen last van stream problemen ook niet met de niet real debrid streams.

Leuk bevonden
817
Beste antwoorden
0
graag iedereen weer even on-topic deze gaat over nederlandse kodi builds en niet over terrarium of addons

Leuk bevonden
348
Beste antwoorden
0
Is er de laatste tijd nog iets aan de Titanium build gedaan dat jij weet @fransalmighty ?
Lees er of overheen of er staat gewoon niets geschreven vanwege andere redenen.

Leuk bevonden
174
Beste antwoorden
1
Oooooooo? Is Frans hiermee gestopt? Ik meende dat hij werkte aan een update (hoe ik daar bij kom weet ik niet meer.....). :crying:

Leuk bevonden
6
Beste antwoorden
0
Ik helemaal nieuwe hier. Maar ik zoek dus een Addon met nl gesproken animatie films. Zoals Cars/frozen enzo.

Ik hoor graag of hier een werkende van is voor de kodi 17.6.
Dit zoek ik nu ook net voor mijn dochter, die wil graag disney films etc. kijken. Maar alle stream zijn in het engels.

T-Bob

Gevorderd
Leuk bevonden
34
Beste antwoorden
0
Probeer de addon KidsTime eens daar staan Nederlandstalige films op voor Peuter en Kleuter.
Als je zoiets zoek.

Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.
............ dat mag hier niet, moet je maar googelen of je de link ergens vindt.
probeer deze eens!

Leuk bevonden
0
Beste antwoorden
0
genoeg nl nuilds te vinden hoor heb er nu 2 een normale en een real debrid build en komen er nog veel meer haha draait op alles geen builds die bom vollen met addons maar zorgen dat op elk apparaat soepel draait daar gaat het om 250 mb zip dus geen probleem op simpel android boxje

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan