Nederlandse Kodi Builds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fabrieksinstellingen als kodi app verwijderen niet helpt! maar dan moet je box wel opnieuw instellen als dat geen probleem is.
Denk ik wel... Haha ben blij dat het meestal met al die andere dingen goed gaat maar als die ineens helemaal leeg is weet ik me geen raad
 
Kan het dat de Frankodi build voor jarvis het sinds gisteren niet meer doet??
Jij bent de eerste die ik daar over hoor,hou het als je wilt in de gaten voor ons zowat we een betrouwbaar build advies kunnen geven.
 
Nou ik had invictus dus blijkbaar niet goed verwijderd gisteren normaal een film kunnen laden en kijken maar zou alsnog graag advies of verwijzingen krijgen om me box helemaal op te schonen
 
Nou ik had invictus dus blijkbaar niet goed verwijderd gisteren normaal een film kunnen laden en kijken maar zou alsnog graag advies of verwijzingen krijgen om me box helemaal op te schonen
Goedemiddag, ik ben welliswaar nieuw op dit forum, had hetzelfde probleem, om je box op te schonen, rest je maar 1 ding,terugzetten naar de fabrieksinstellingen,en helemaal opnieuw beginnen. Su6
 
Wat een gedoe toch met die nederlandse builds weer offline die lui van brein ik ben er klaar mee geen nederlandse builds meer.
Ik zoek mijn heil wel ergens anders en dat is niet zo moeilijk!!!
 
Wat een gedoe toch met die nederlandse builds weer offline die lui van brein ik ben er klaar mee geen nederlandse builds meer.
Ik zoek mijn heil wel ergens anders en dat is niet zo moeilijk!!!
Of je maakt toch lekker je eigen build samengesteld uit dit repertoire
 
Of je maakt toch lekker je eigen build samengesteld uit dit repertoire
Die had ik al allemaal geinstalleerd.
Ik heb twee versies draaien ZDMC/Krypton v17.3 en KODI/Krypton v17.3
En ik heb een Engelse build geinstalleerd werkt perfect.Bedankt voor jouw reactie
Mvg Jaco
 
  • Like
Reacties: Lex
hier zullen wel niet meer veel builds komen... brein schrikt wel iedereen af zo helaas!
 

Kwam deze tegen maar zelf niet getest.
 
  • Like
Reacties: MauTa
Status
Niet open voor verdere reacties.