Nederlandse Kodi Builds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Real debrid is de oplossing, trouwens ik heb totaal geen last van stream problemen ook niet met de niet real debrid streams.
 
graag iedereen weer even on-topic deze gaat over nederlandse kodi builds en niet over terrarium of addons
 
Is er de laatste tijd nog iets aan de Titanium build gedaan dat jij weet @fransalmighty ?
Lees er of overheen of er staat gewoon niets geschreven vanwege andere redenen.
 
Oooooooo? Is Frans hiermee gestopt? Ik meende dat hij werkte aan een update (hoe ik daar bij kom weet ik niet meer.....). :crying:
 
Ik helemaal nieuwe hier. Maar ik zoek dus een Addon met nl gesproken animatie films. Zoals Cars/frozen enzo.

Ik hoor graag of hier een werkende van is voor de kodi 17.6.
Dit zoek ik nu ook net voor mijn dochter, die wil graag disney films etc. kijken. Maar alle stream zijn in het engels.
 
genoeg nl nuilds te vinden hoor heb er nu 2 een normale en een real debrid build en komen er nog veel meer haha draait op alles geen builds die bom vollen met addons maar zorgen dat op elk apparaat soepel draait daar gaat het om 250 mb zip dus geen probleem op simpel android boxje
 
hier mijn build. ik heb hem overigens de dutch windmill build genoemd. ;)

You must be registered for see images attach
 
voor series placenta, yoda, Uranus, loki en supremacy.
voor speelfilms hetzelfde
all in one: monster munch, global tec, magic dragon, atroix en supremacy
 
voor series placenta, yoda, Uranus, loki en supremacy.
voor speelfilms hetzelfde
all in one: monster munch, global tec, magic dragon, atroix en supremacy
genoeg nl nuilds te vinden hoor heb er nu 2 een normale en een real debrid build en komen er nog veel meer haha draait op alles geen builds die bom vollen met addons maar zorgen dat op elk apparaat soepel draait daar gaat het om 250 mb zip dus geen probleem op simpel android boxje

Ha,ha,ha zou je deze 2 normale en een real debrid build (met in ieder geval mij) willen delen.
Ik zou je hiervoor ha,ha,ha erg dankbaar zijn.
Dat scheelt mij weer een hoop zoekwerk ha,ha,ha.
Bedankt,
Camthelion
 
Ha,ha,ha zou je deze 2 normale en een real debrid build (met in ieder geval mij) willen delen.
Ik zou je hiervoor ha,ha,ha erg dankbaar zijn.
Dat scheelt mij weer een hoop zoekwerk ha,ha,ha.
Bedankt,
Camthelion[/QUO

Goedenmorgen,
Durex build versie 9 van juni 2018 google even en ja een prima werkende build van 135mb.
 

Bedankt voor de info., vooral die van real debrid vind ik erg nuttig, daar kan ik wel mee vooruit.
Ik hoop dat de durex build een Nederlandstalige is.
Nogmaals dank.
Camthelion
 
Nee van oorsprong niet.
Nederlandse build worden actief bestreden door stichting Brein
Nee, deze worden niet echt actief bestreden, alleen die zo heel graag in the picture wilden staan zijn eruit gehaald. Ken zo ongeveer nog 20 NL builds
 
Status
Niet open voor verdere reacties.