Nederlandse ondertiteling

Ferryvandenberg

Nieuwkomer
27 jul 2019
3
0
1
41
Hallo allemaal graag heb ik een vraag aan jullie of er een mogelijkheid is om films op te zoeken waar nederlandse ondertiteling automatisch beschikbaar is,
Ik ben steeds films aan het opzoeken en dan is er geen ondertiteling ik ben al ingelogd bij subtitles.org maar mijn vrouw word en moedeloos van ? ik heb een real debrid aucount.
Hopelijk hebben jullie een suggestie om de ondertiteling te verkrijgen ook bij de 2019 films mv ferry
 
De kans dat je al NL-ondertiteling vindt bij recent aanbod is niet waarschijnlijk.
Trouwens welkom hier ? en succes ook aan je terneergeslagen vrouw.
 
Probeer eens, Addic7Ed.com bij je ondertitel searchers te zetten, Ga naar installeren via zip, daar staat bij, install. via repository, klik daarop, daarna klik je op alle, (bovenin) anders is zoeken bijna onbegonnen, daar worden alle indexen ingezet, die in jouw Kodi zitten, Music Addons, Video Addons enz, enz. ga naar Ondertitels toe.

Ga eerst naar alle geinstalleerde, aangeduid met een vinkje, verwijder deze, om Addic7ed boven in je zoekbalk te krijgen.

Pak eerst Addic7Ed, daarna Podnapisi, daarna Subscene, dat zijn in mijn ervaring te meest werkende (Opensub die erin stond verwijder ik altijd werkt vaker niet als wel.)

Zorg wel dat je in je Taal menu, bij te downloaden talen voor ondertitels Dutch voor het Engels zet, door op die balk te klikken gaat er een scherm open, waarin je kunt kiezen uit talen, klik daarbij op Dutch dus, (wil je er 1 weghalen klik daar nogmaals op die taal, zodat hij niet meer gehighlight is . dan zoekt hij beide Talen, en Addic7Ed, heeft regelmatig al snel NL ondertitels.

Zet trouwens in het Systeem menu, via Speler bij ondertitels vast zoeken voor Films en Series, ipv van Opensub, Addic7ed als eerste zoeker.

Suc6
 
Laatst bewerkt:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar bij Addic7ed staat: "It supports tv-shows only"
Of klopt dit niet?
You must be registered for see images attach
 
Ik wil me nog steeds nergens mee bemoeien, maar ik krijg meestal wel subs bij een film.
Met alleen opensub geïnstalleerd.

Noem eens een film ts?
 
Kan ook handig zijn om te weten welke addons er gebruikt worden. Bij sommige zoals Venom of Scrubs V2 Kun je bij de instellingen de automatische subs aanzetten. Alleen even als 1e en 2e taal Dutch instellen.
 
Natuurlijk is dat eveneens handig om te weten.
Op mijn laptop komen ze weliswaar niet automatisch, maar als ik op de ondertitel knop klik komt er de lijst die we allen kennen en kan ik de gewenste kiezen.
 
@Maxpuk Die optie heb ik inderdaad ook nog. Voor het geval de automatisch gekozen sub niet bevalt of als ie effe niks kan vinden. Heb opensubtitles als 1e. Geeft bij mij de beste resultaten.
 
Waarom doe je het dan toch @Maxpuk ????

Maar Ontopic: ik was in dezelfde veronderstelling als jij hoor, maar wellicht dat ze het dus veranderd hebben, en dat we binnenkort ook goede ondertiteling bij films van hen kunnen verwachten?

Heb vanavond even getest, en Addic7ed geeft inderdaad ondertiteling bij films, het aanbod is nog niet heel ruim, maar goed, ik neem aan dat ze hier nog niet zo lang mee bezig zijn.

@Justin23 bedankt voor de tip??
 
Hierbij mijn reactie,

Addic7ed zijn 2 versies van,
Èèn in Kodi die maar weinig vind, en 1 onderaan via een link van mij.
Haal Opensubs gewoon uit de Kodi Repo en update hem naar 1 van de je addon diensten, en meldt je aan met een account.
Ik heb een tip voor subscene versie 2, Thuongtin, Opensubs en Addic7ed.
Tik de volgende link in op kodi via bestandsbeheer :
Binnen deze link staan 2 Zips, De ene is Subscene2 en de 2e is Thuongtin en dat is opensubs en Subscene in 1, en een 3e voor mij onbekende dienst.
Thuongtin moet je ook aanmelden met de inlog van Opensubs, hij zoekt dan in 3 diensten, Opensubs,Subscene, en 1 waarvan ik de naam niet weet.

Je moet je dus wel met je inlog van Opensubtitles aanmelden. (Maak een emailadres en account via VPN aan voor Opensubs)

Addic7ed heb ik een zelfgemaakte crack onderaan dit bericht.
Die kan je hier vinden onderaan mijn reactie en word ook direct geupdate (ik loop 1 update achter maar dat maakt niet uit, wordt automatish bijgewerkt).
Het is geen filmcontent alleen lettertjes voor onder een film, en dat is nog steeds niet verboden bij wet heb ik opgezocht.
3 diensten en die uit Kodi zelf Podnapisi en de orginele opensubs, maakt 5 ondertitelingsdiensten.
Mijn Addic7ed en Subscene2 is niet gelijk aan die uit Kodi.

Thuongtin werkt bij mij alleen bij films, bij series krijg ik een inlogfout wat niet zo is, maar zal wel een foutje inzitten, voor films is het prima!!

Alstublieft en graag gedaan.
In bijna iedere addon kan je bij instellingen de Subs aanschakelen.
Zet beide op Dutch.
75% van de tijd gaat de ondertiteling dan automatish lopen bij het starten van een film of serie.
Zo niet, kijk je bij een andere dienst.
Je moet wel de subs die je nu aan hebt staan UITZETTEN Subscene,Addic7ed , en dan die ik benoemd hebt nemen.
100% gegarandeerd succes.
De enige uit Kodi zelf is Podnapisi en de originele van Opensubs en die weer updaten naar 1 van je addon versies die moet je dus als enige inschakelen uit de Kodi repo. (Ponapisi en Opensubs de orginele!)

Adec7ed :
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Lex
Ondertiteling loopt niet goed en moet steeds gesynchroniseerd worden en dan kom ik op het einde van de synchronisatie, heb meerdere ondertitelingen gepakt maar werken allemaal hetzelfde graag suggesties om dit probleem op te lossen ik heb een real debrid account en ben ingelogd bij subtitles.org
Mvg ferry
 
Dat wordt lastig. Het is de kunst om het juiste ondertitel bestand bij de juiste video te vinden. Dus de video waarop de maker van de ondertiteling deze heeft gesynchroniseerd. Als jou ondertiteling niet synchroon loopt kan het zijn dat je de verkeerde video gebruikt. Andere stream wil dan nog wel eens helpen. Maar garantie kan ik je niet geven.
 
Heel normaal, denk ik, ik moet ook de helft van de tijd de ondertiteling aanpassen, loopt vaak enkele seconden voor of achter.
 
Ondertiteling loopt niet goed en moet steeds gesynchroniseerd worden en dan kom ik op het einde van de synchronisatie, heb meerdere ondertitelingen gepakt maar werken allemaal hetzelfde graag suggesties om dit probleem op te lossen ik heb een real debrid account en ben ingelogd bij subtitles.org
Mvg ferry
Probeer deze eens.
 
  • Geweldig
Reacties: Andre19721972