Nederlandse ondertiteling

Ferryvandenberg

Nieuwkomer
27 jul 2019
3
0
1
41
Hallo allemaal graag heb ik een vraag aan jullie of er een mogelijkheid is om films op te zoeken waar nederlandse ondertiteling automatisch beschikbaar is,
Ik ben steeds films aan het opzoeken en dan is er geen ondertiteling ik ben al ingelogd bij subtitles.org maar mijn vrouw word en moedeloos van ? ik heb een real debrid aucount.
Hopelijk hebben jullie een suggestie om de ondertiteling te verkrijgen ook bij de 2019 films mv ferry
 
Ik gebruik er 1 uit een repo die reeds offline is.
Die pakt wel alle diensten.
Ik ga nog wel wat aanpassen, want Opensubs is toch nu beter uit de Kodi Repo met inlog en update Opensubs naar 1 van je addon diensten !!.
Dat is een tijdje anders geweest, maar overal veranderen dingen.
Ik ga het hier niet uitleggen, maar mijn link haal ik offline, en verwijs naar de juiste.
Het schreef lopen heb ik alleen bij oudere series.
Neem dan de stream van Oload of Rapidvideo in combi met een sub uit Adec7, als hij schreef gaat lopen ga je terug naar de subs van addec en selecteer je een andere.
Vaak loopt hij dan weer recht. (Vaak zijn oudere films en series geen 1080 maar 720!!)
Bij films heb ik nooit geen problemen.

Inmiddels is mijn Subtitles verhaal aangepast, vooral Thuongtin is erg fijn, inlog met opensub account en zoekt in 3 diensten.
Bij series vind ik het dan weer niks, maar bij films is hij prima.


Probeer deze eens.
 
Laatst bewerkt:
heb nu Adec73d,opensubtitels en subscne geinstalleerd staan (geen inlog ofzo ergens voor) maar krijg nog steeds geen automatische ondertiteling bij mijn films.
Mijn regiotaal staat gewoon op dutch, en bij de video speler instellingen ook op dutch als ondertitel voorkeur.

gebruik seren als add-on voor de films. Via het icoon kan ik tijdens het afspelen wel gewoon zoeken naar ondertitels en dan vind ik meestal ook wel iets. Maar mooiste is als dit gewoon automatisch gaat. In seren zelf kan je helaas niks instellen qua ondertiteling
 
In de add-on die ik gebruik "seren" kan ik niks instellen qua ondertiteling of andere talen helaas

Als je vanuit de Kodi repo opensubtitles of addic7ed geïnstalleerd hebt staan en bent ingelogd op beiden, of degeen uit dit topic hebt gepakt, dan kan je binnen Seren als je een film/serie aan het kijken bent in de balk van je speler op het subtitle icoontje drukken, en vervolgens kies je download subtitle, er zal dan een scherm openen met aan de linker kant jouw gedownloade ondertitel addons, selecteer 1 van deze en hij zal op zoek gaan naar ondertitels voor je.

Afhankelijk van wat je binnen de spelerinstellingen van Kodi zelf hebt ingevuld zal hij in die taal gaan zoeken, en vervolgens kan je er 1 uit de lijst selecteren, en zal ie hem downloaden.

Ik weet niet of je de dingen al hebt ingesteld binnen de spelerinstellingen, maar ik raad je aan om dit te doen.

Bij voorkeur voor ondertiteling zet je hem op Nederlands, en iets verder naar onderen in je spelerinstellingen van Kodi vind je de opties standaard dienst voor films, en standaard dienst voor series. Kies hier je gewenste ondertitelingsdienst, bij mij heb ik de standaard filmdienst op opensubtitles en de standaard serie dienst op addic7ed staan.

Kortom een heel verhaal, en hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent.

Dus:

1: ondertitelinsdiensten installeren binnen Kodi zelf vanuit de Kodi repo, of degeen hier uit dit topic
2: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf voorkeur voor ondertitel op Nederlands zetten
3: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf standaard ondertitelingsdienst voor films selecteren
4: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf standaard ondertitelingsdienst voor series selecteren
5: Seren opstarten en je film/serie selecteren zodat ie gaat spelen
6: binnen Seren in je spelerbalk op het ondertitel icoontje drukken
7: druk op download subtitle
8: ondertitel kiezen en selecteren

Succes??
 
Je kunt in verschillende addons zelf onder instellingen ondertitels downloaden aanvinken (selecteer Dutch), probleem opgelost.
heb je niks anders te doen om de hele dag te reageren man man man staat allemaal duidelijk uitgelegd hebben geen papaegaai nodig die hebben we wel
 
Als je vanuit de Kodi repo opensubtitles of addic7ed geïnstalleerd hebt staan en bent ingelogd op beiden, of degeen uit dit topic hebt gepakt, dan kan je binnen Seren als je een film/serie aan het kijken bent in de balk van je speler op het subtitle icoontje drukken, en vervolgens kies je download subtitle, er zal dan een scherm openen met aan de linker kant jouw gedownloade ondertitel addons, selecteer 1 van deze en hij zal op zoek gaan naar ondertitels voor je.

Afhankelijk van wat je binnen de spelerinstellingen van Kodi zelf hebt ingevuld zal hij in die taal gaan zoeken, en vervolgens kan je er 1 uit de lijst selecteren, en zal ie hem downloaden.

Ik weet niet of je de dingen al hebt ingesteld binnen de spelerinstellingen, maar ik raad je aan om dit te doen.

Bij voorkeur voor ondertiteling zet je hem op Nederlands, en iets verder naar onderen in je spelerinstellingen van Kodi vind je de opties standaard dienst voor films, en standaard dienst voor series. Kies hier je gewenste ondertitelingsdienst, bij mij heb ik de standaard filmdienst op opensubtitles en de standaard serie dienst op addic7ed staan.

Kortom een heel verhaal, en hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent.

Dus:

1: ondertitelinsdiensten installeren binnen Kodi zelf vanuit de Kodi repo, of degeen hier uit dit topic
2: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf voorkeur voor ondertitel op Nederlands zetten
3: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf standaard ondertitelingsdienst voor films selecteren
4: binnen je spelerinstellingen van Kodi zelf standaard ondertitelingsdienst voor series selecteren
5: Seren opstarten en je film/serie selecteren zodat ie gaat spelen
6: binnen Seren in je spelerbalk op het ondertitel icoontje drukken
7: druk op download subtitle
8: ondertitel kiezen en selecteren

Succes??
Wil dus niet telkens ondertitel kiezen en downloaden. Gewoon film starten en ondertiteling actief hebben. Misschien eens een andere video add-on proberen
 
Wil dus niet telkens ondertitel kiezen en downloaden. Gewoon film starten en ondertiteling actief hebben. Misschien eens een andere video add-on proberen
Probeer deze eens:
 
  • Like
Reacties: Arjan E.