Neptune rising exodus fork geweldig

Hallo,
Neptune Rising is de eerste en enige addon waarbij mijn virusscanner steeds een foutmelding geeft en aangeeft dat er een blokkering is wegens high risk inbraakpoging. Deze wordt in quarantaine gezet en verdere actie is niet nodig. Vervolgens kan ik meestal wel de film/serie bekijken.
Wou dit even delen omdat ik dit nog nooit bij andere addons heb meegemaakt. Komt dit bij jullie ook voor en moeten we hiermee rekening houden ? Graag jullie opinie.


Zie mij reactie in het topic ik heb er een screenshot bij gedaan.

Welke virusscanner gebruik jij ?
 
Ik gebruik Norton Internet Security. Mogelijks slechts enkel een false positive melding, zoals Norton nog soms geeft. Wou enkel eens de opinie/raad horen van ervaren Kodi gebruikers, ik ben relatief nieuw in Kodiwereld.
 
Ik gebruik Norton Internet Security. Mogelijks slechts enkel een false positive melding, zoals Norton nog soms geeft. Wou enkel eens de opinie/raad horen van ervaren Kodi gebruikers, ik ben relatief nieuw in Kodiwereld.

Hmm toch vaag krijg jij dezelfde melding als in mijn screenshot?

@Spinix kan er misschien toch eens een extra lichtje op laten schijn ;)
 
  • Like
Reacties: Spinix
Hallo,
Neptune Rising is de eerste en enige addon waarbij mijn virusscanner steeds een foutmelding geeft en aangeeft dat er een blokkering is wegens high risk inbraakpoging. Deze wordt in quarantaine gezet en verdere actie is niet nodig. Vervolgens kan ik meestal wel de film/serie bekijken.
Wou dit even delen omdat ik dit nog nooit bij andere addons heb meegemaakt. Komt dit bij jullie ook voor en moeten we hiermee rekening houden ? Graag jullie opinie.
Waarschijnlijk scrapt deze add-on streams van een site die jouw virus scanner niet vertrouwd, kan door verschillende redenen komen. Aangezien Kodi alleen de streams van de site haalt vormt het verder weinig gevaar en kun je die waarschuwing weigeren en eventueel toestaan.
 
Neptune Rising gisteren geïnstalleerd.
RD en API_TMDB ingevoerd werkt top hier, mooie streams 1080P 5.1 geluid.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Neptune Rising lijkt op dit moment de enige goede opvolger van Covenant. Alleen jammer dat er een bug in zit waar ik behoorlijk wat last van heb. Wanneer je items aan je library hebt toegevoegd via Neptune kan deze ze niet meer afspelen. Afspelen via de add-on zelf werkt wel.
Ik het hetzelfde probleem. Iemand hier al een oplossing voor kunnen vinden?
 
Hmm toch vaag krijg jij dezelfde melding als in mijn screenshot?

@Spinix kan er misschien toch eens een extra lichtje op laten schijn ;)


You must be registered for see images attach


Zie hier screenshot van mijn virusscanner. Zopas bij zoeken naar streams serie Six via Neptune Rising kreeg ik opnieuw onmiddellijk bovenstaande melding. ( ik denk dat de scanner als source watchepisodes.com aangaf)
 

Bijlagen

  • 1513434929527.png
    1513434929527.png
    237 KB · Weergaven: 10
hmmm lijkt iets van een crypto miner te zijn die in webbrowsers draait toch wel een aandachtspunt lijkt mij ?
 
hmmm lijkt iets van een crypto miner te zijn die in webbrowsers draait toch wel een aandachtspunt lijkt mij ?

ik weet niet juist wat je hiermee bedoelt maar lijkt me inderdaad de aandacht waard daar velen momenteel frequent Neptune Rising beginnen te gebruiken
 
Dat komt omdat die add-ons op 100 verschillende sites kijken naar streams. Kodi opent die sites verder niet maar zoekt alleen naar de stream en kan binnen Kodi dus weinig kwaad. Mocht je die specifieke stream site echt in je browser invoeren kan die dus op de achtergrond bitcoins etc gaan minen.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Dat komt omdat die add-ons op 100 verschillende sites kijken naar streams. Kodi opent die sites verder niet maar zoekt alleen naar de stream en kan binnen Kodi dus weinig kwaad. Mocht je die specifieke stream site echt in je browser invoeren kan die dus op de achtergrond bitcoins etc gaan minen.

OK, dus als ik het goed begrijp, kan dit binnen Kodi via zowel de TV Box als zowel eveneens via de PC (windows 7) geen kwaad ?
THX, tenzij anderen hierover een andere opinie hebben - en dan zeker graag melden - , mag dit gesloten worden.
 
OK, dus als ik het goed begrijp, kan dit binnen Kodi via zowel de TV Box als zowel eveneens via de PC (windows 7) geen kwaad ?
THX, tenzij anderen hierover een andere opinie hebben - en dan zeker graag melden - , mag dit gesloten worden.
Als je het niet erg vindt laten wij dit gewoon open zodat iedereen hier zijn opinie kan tentoonspreiden :)
 
Gisteren na convenant dus Neptune, pyramid en fantastic erop gezet. Geen van de 3 gaf fatsoenlijke links dus uit misserie maar Netflix abo gestart... Hopelijk komt het ooit nog goed met Kodi!!
 
Gisteren na convenant dus Neptune, pyramid en fantastic erop gezet. Geen van de 3 gaf fatsoenlijke links dus uit misserie maar Netflix abo gestart... Hopelijk komt het ooit nog goed met Kodi!!
Of eens proberen voor €3,- als dat een uitkomst geef.
 
Als je het niet erg vindt laten wij dit gewoon open zodat iedereen hier zijn opinie kan tentoonspreiden :)

Natuurlijk. Is de bedoeling om zoveel mogelijk ervaringen en tips te horen. Sorry ... was weeral eens te ongeduldig ?
 
  • Like
Reacties: Lex
Of eens proberen voor €3,- als dat een uitkomst geef.
Nja en als dat geen uitkomst bied... Vertrouwen is momenteel wat zoek erin. Dan liever 7.99 aan Netflix wat zowiezo werkt en zonder sub problemen enzo. Wel niet zo uitgebreid ma kom ?
 
Werkt deze eigenlijk via torrents of hostingsites?
Hostingsites.

Btw update heeft plaats gevonden.
UPDATE 1-3-2018: Neptune Rising has been updated to Version 1.2.9. If you have the older version, install the Blamo Repository Zip file again and update. The code has been updated and is currently pulling in many more links compared to Covenant and other Forks.
 
Vanmorgen een update van de nanscraper gekregen. Sindsdien zijn de hd links van veel mindere kwaliteit: links die naar een verkeerde episode of zelfs naar een andere serie met min of meer dezelde naam verwijzen. Hopelijk komt dit terug goed.
Maar toch even een vraag: wanneer hij links zoekt vindt hij 758 sd links op de teller maar in mij resultaten zie ik er maar 9. Heb ik een instelling fout staan?
 
Neptune Rising gisteren geïnstalleerd.
RD en API_TMDB ingevoerd werkt top hier, mooie streams 1080P 5.1 geluid.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Hoe krijg je RD werkend in Neptune rising
 
Laatst bewerkt: