Neptune rising exodus fork geweldig

Rd in neptune rising.
In de addon naar tools gaan>providers-vinkje zetten bij enable debrid providers.
Dan accounts>debrid service>urlresolver settings.
In zo werkt kodi kan je de settings vinden voor de urlresolver.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----


Hoe krijg je RD werkend in Neptune rising

Rd in neptune rising.
In de addon naar tools gaan>providers-vinkje zetten bij enable debrid providers.
Dan accounts>debrid service>urlresolver settings.
In zo werkt kodi kan je de settings vinden voor de urlresolver
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je Rd
Rd in neptune rising.
In de addon naar tools gaan>providers-vinkje zetten bij enable debrid providers.
Dan accounts>debrid service>urlresolver settings.
In zo werkt kodi kan je de settings vinden voor de urlresolver.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----



Rd in neptune rising.
In de addon naar tools gaan>providers-vinkje zetten bij enable debrid providers.
Dan accounts>debrid service>urlresolver settings.
In zo werkt kodi kan je de settings vinden voor de urlresolver
Allemaal gedaan. Binnen account van nepune rising naar urlresolver alle settings gedaan zoals om schreven . Cache van urlresolver gereset Alle enable vinkjes langs gelopen , zoals debrid providers,universale resolvers etc. RD geautoriseerd incl 100 omzetten naar 90. Ook nadat ik In- en uit-en weer ingelogd heb op Real Debrid.Op de een of andere wijze blijft RD niet hangen.Ook niet nadat ik na het autoriseren de nieuwe settings van Url ge-ok,d heb.
Gebruikte RD ook bij Exodus. Dat ging vloeiend.
 
Helaas niet, buitengewoon vervelend. Inmiddels addon gedeinstalleerd, library leeg gemaakt, caches leeg gemaakt etc. maar werkt nog steeds niet.

oke vervelend.
weet nu ook niet wat je moet doen, echter kan je ook de addon placenta installeren mooie addon werkt bij mij top.
heb er meerdere op mijn box maar deze werkt op het moment het beste.

groet

Peerke1
 
I am observing while playing movies in this addon, i am getting again and again error, but now i am fixing using that guide
 
Ik ben deze week toch maar over gegaan naar Leia en tot op heden een beetje gemengde gevoelens.
Sommige GUI veranderingen positief, andere nog wat minder - maar goed.

Grote probleem is dat ik trakt niet meer kan koppelen, zowel aan Neptune, Covenant als aan Placenta... Zonder deze koppeling is het bijna niet meer bruikbaar :boe:

Iemand hier al een oplossing voor..?
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is ook een optie... Maar is het dan echt zo, dat de koppeling in Leia niet te maken is?
Ik begreep van verschillende mensen dat ze ook al Leia hadden, dat zal toch niet zonder de koppeling met Trakt zijn?
 
ik heb lea op de xbox one geïnstalleerd en daar werkt nog niet veel op. Zolang het een alpha versie is zou ik er gewoon afblijven
 
Hoe krijg je Rd

Allemaal gedaan. Binnen account van nepune rising naar urlresolver alle settings gedaan zoals om schreven . Cache van urlresolver gereset Alle enable vinkjes langs gelopen , zoals debrid providers,universale resolvers etc. RD geautoriseerd incl 100 omzetten naar 90. Ook nadat ik In- en uit-en weer ingelogd heb op Real Debrid.Op de een of andere wijze blijft RD niet hangen.Ook niet nadat ik na het autoriseren de nieuwe settings van Url ge-ok,d heb.
Gebruikte RD ook bij Exodus. Dat ging vloeiend.

Ik krijg op dit moment ook geen premium streams in Neptune terwijl het in Convenant en Placenta geen probleem is. Verder nog niet naar gekeken omdat ik aan convenant en placenta op dit moment voldoende heb.
 
Neptune deed hierzo ook even niks meer.Nieuwste versie Neptune 1.3.4 erop gezet en URL resolver 4.0.17.In url resolver=>configureren=>Reset functie Cache gedaan.
In neptune naar tools=>clear providers en clear cache. Vindt nu weer genoeg streams met en zonder RD.
 
Na de update van de url resolver moest ik er opnieuw instellen hij stond ook weer op 100 ipv van 90 . Daarna werkte rd weer
 
Ik kreeg vandaag telkens het bericht dat de update van de repo Blamo 0.0.6 mislukt was en zodoende werkte bij mij Placenta, Neptune Rising, enz. niet meer, de repository gaf bij video add-ons alleen nog maar Adult Swim, f4m Tester en Skin Helper Service Widgets aan, nu heb ik net blamo via er opnieuw opgezet en nu werken de Blamo add-ons weer normaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m net eraf gemieterd....Ding wilde maar niet updaten. Gaf aan dat er een afhankelijkheid niet mee kwam. Dat is volgens mij Universal Scrapers geweest. Maar ook die krijg ik niet geupdate...( Ik heb een rasp pi 3 btw ) Elektra wel erop gezet en die werkt en ook Placenta.
Ik wil ontiegelijk graag die Scrapers updaten maar tot nu toe niet gelukt. Iemand een idee ?
 
Ik heb m net eraf gemieterd....Ding wilde maar niet updaten. Gaf aan dat er een afhankelijkheid niet mee kwam. Dat is volgens mij Universal Scrapers geweest. Maar ook die krijg ik niet geupdate...( Ik heb een rasp pi 3 btw ) Elektra wel erop gezet en die werkt en ook Placenta.
Ik wil ontiegelijk graag die Scrapers updaten maar tot nu toe niet gelukt. Iemand een idee ?
Zie mijn antwoord bij https://kodi-forum.nl/threads/uranus.6577/unread