Netflix account delen

Ik had samen met mijn zoon al enkele jaren een account van Netflix en deelde de kosten, deze week 2 keer dinsdag en vrijdag melding op tv of ik gebruik maak van het zelfde gezin.
Ik stop maar met Netflix moet iedere keer mijn zoon bellen (als hij op dat moment thuis is) dat hij een mail krijg en dat hij het even moet activeren.
Kijk wel eens of het via een andere weg gaat of anders is het zo goed geweest.
Mijn zoon zei het ook al ook al anders te stoppen we met Netflix.
 
Ik had samen met mijn zoon al enkele jaren een account van Netflix en deelde de kosten, deze week 2 keer dinsdag en vrijdag melding op tv of ik gebruik maak van het zelfde gezin.
Ik stop maar met Netflix moet iedere keer mijn zoon bellen (als hij op dat moment thuis is) dat hij een mail krijg en dat hij het even moet activeren.
Kijk wel eens of het via een andere weg gaat of anders is het zo goed geweest.
Mijn zoon zei het ook al ook al anders te stoppen we met Netflix.
voor die schamele 4 euro die je moet betalen om het te delen zal ik het niet laten.
 
Als je meerdere internetverbindingen in huis hebt dan wordt je gek van dat Netflix met hun activatie mails.
 
Ik ben ook niet de meest handige met dit soort dingen @T-Bob , maar wellicht dat je zoon een mail account kan aanmaken die alle inkomende e-mails doorzet naar zowel zijn mail, als de jouwe, en dan met dat account zich aanmelden bij Netflix?🤷🏼‍♂️

als er dan een activatie mail wordt verstuurd, dan krijgt je zoon, en jij allebei dezelfde mail binnen, en kan je gelijk verder.
 
Ik ben ook niet de meest handige met dit soort dingen @T-Bob , maar wellicht dat je zoon een mail account kan aanmaken die alle inkomende e-mails doorzet naar zowel zijn mail, als de jouwe, en dan met dat account zich aanmelden bij Netflix?🤷🏼‍♂️

als er dan een activatie mail wordt verstuurd, dan krijgt je zoon, en jij allebei dezelfde mail binnen, en kan je gelijk verder.
Daar ik ik al eens met mijn zoon overgehad vorig jaar, maar we zeggen het op in Iptv zit ook Netflix
als ik daar een film of serie wil kijken.
 
Netflix gaat je account aan één hoofdlocatie koppelen. Dat is je thuisnetwerk. Elk apparaat, zoals je tv, laptop of smartphone, moet minimaal één keer per maand verbinding maken met dit wifi-netwerk. Dan hoort het apparaat bij het huishouden, m.a.w. als hij het netflix account op de smartphone/iphone zet en ook daarop gebruikt en hij zorgt dat hij 1x per maand even bij zijn ouders gezellig op bezoek gaat dan is er niets aan de hand.
 
Volgens mij is via Kodi ook alles in goede kwaliteit te vinden. Zeker in combinatie met een RD account. Ben je ook niet afhankelijk van 1 aanbieder.
 
Nederlandse content met Kodi/RD is toch vaak wel een dingetje...
Yup daar heb je een punt... Maar daar hebben we Turkije voor... Niet de taal of het land natuurlijk maar de valuta... Niet de aller goedkoopste dat weet ik.

Maar werkt perfect hier... Vpn... Turkije account aanmaken dan codes op internet kopen Netflix giftcards via turkije...

Codes invoeren en gaan. Gisteren een half jaar verlengd voor 22€