Opgelost Netflix app op X96 max

braveheart

Actief
3 dec 2018
32
10
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe mediaspeler, de X96 max met kodi leia 18.4. Echter tot mijn grote ergernis krijg ik de netflix add-on niet werkend op box. De add-on die al voorgeinstalleerd stond werkte niet, de originele netflix app zoals verwacht ook niet. Maar op andere boxen heb ik via apk mirror altijd de netflix add-on gewoon werkend gekregen, dat lukt me nu niet. Ik moet de nederlandse netflix kunnen bekijken. Het zou misschien wel via kodi kunnen, maar dan zit ik met het probleem dat netflix nederland niet werkt nordvpn, dan zou ik mijn vpn binnen kodi moeten uitschakelen en dat doe ik liever niet. Wie kan mij helpen aub. Alvast bedankt.

B. web

VIP
16 feb 2017
916
563
Welke Android versie heb je? Als je Android-versie tussen 4.4.2 en 7.1.2 is kan je een versie van Netflix rechtstreeks downloaden via bepaalde stappen: Als je Android-versie 8.0 of hoger is, geeft Netflix aan dat je contact kan opnemen met de fabrikant voor hulp bij het vinden en installeren van de Netflix-app. Als je de mediaspeler in Nederland hebt besteld kan je misschien nog retourneren en een gecertificeerde voor Netflix kopen.

• Like
Reacties: braveheart