Netflix functioneert niet meer met VPN

braveheart

Actief
3 dec 2018
31
11
6
40
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een probleem met netflix op mijn mediaspeler. Ik kan niet meer afspelen met vpn ingeschakeld. Ik heb de speler sinds een paar weken en vanaf het begin heeft netflix prima gewerkt icm nordvpn. Zowel de nl als de usa servers werkten prima. Maar nu dus de meldig van netflix dat ik een vpn of proxy gebruik en deze moet uitschakelen. Schakel ik vpn uit, dan doet hij het inderdaad weer. Vreemde is dat ik met dezelfde vpn servers wel via mijn pc naar netflix kan kijken, hier geen foutmelding. Ik heb al vanalles geprobeerd, verschillende servers, de info van netflix uit de app verwijderd, de app er helemaal vanaf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het mag allemaal niet baten. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt.
 
Dan heeft netflix weer nieuwe ip adressen op de blacklist erbij gezet.Probeer eens 'obfuscation' aan te zetten misschien dat dat helpt.
 
Dan heeft netflix weer nieuwe ip adressen op de blacklist erbij gezet.Probeer eens 'obfuscation' aan te zetten misschien dat dat helpt.
Idd dat denk ik ook en of nordvpn vragen wanneer zij weer ip adressen hebben voor netflix
 
Dat is wat ik ook in 1e instantie dacht, het vreemde is echter dat dezelfde server via de laptop geen probleem geeft. :unsure:
Dat obfuscation ga ik straks eens proberen, ik heb geen idee wat dat is.
 
Helaas lost dit het probleem niet op, het lijkt wel of netflix het gebruik via kodi boxen wil blokkeren. Is het verstandig om de vpn uit te zetten in een kodi box om netflix te kunnen kijken als ik op dat moment alleen netflix gebruik of is mijn ip dan ook in alle andere apps en addons zichtbaar?
 
Helaas lost dit het probleem niet op, het lijkt wel of netflix het gebruik via kodi boxen wil blokkeren. Is het verstandig om de vpn uit te zetten in een kodi box om netflix te kunnen kijken als ik op dat moment alleen netflix gebruik of is mijn ip dan ook in alle andere apps en addons zichtbaar?

Netflix is legaal en kan gewoon zonder VPN bekeken worden,je kan dan alleen niet dingen uit andere landen bekijken daarvoor heb je de VPN nodig.
Als jij je vpn uitzet is het in alle andere apps ook jouw ip wat er zichtbaar is dus als je die gaat gebruiken weer aan zetten evt.
 
Dan heeft netflix weer nieuwe ip adressen op de blacklist erbij gezet.Probeer eens 'obfuscation' aan te zetten misschien dat dat helpt.
Dat lost niks op, Netflix blokkeert alle IP's van VPN providers eens in de zoveel tijd waardoor je met bepaalde IP's geen Netflix meer kunt kijken.
Oplossing is: Andere VPN provider proberen of verschillende servers proberen totdat je een IP hebt wat niet geblokkeerd is.

You must be registered for see images attach
Deze optie aanzetten heeft alleen zin als je bijvoorbeeld op een school, werk of China netwerk zit waar ze een VPN dienst blokkeren.
 
Kodi gebruik ik met vpn maar Netflix niet. Dat 'mag' allemaal en werkt prima.
 
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een probleem met netflix op mijn mediaspeler. Ik kan niet meer afspelen met vpn ingeschakeld. Ik heb de speler sinds een paar weken en vanaf het begin heeft netflix prima gewerkt icm nordvpn. Zowel de nl als de usa servers werkten prima. Maar nu dus de meldig van netflix dat ik een vpn of proxy gebruik en deze moet uitschakelen. Schakel ik vpn uit, dan doet hij het inderdaad weer. Vreemde is dat ik met dezelfde vpn servers wel via mijn pc naar netflix kan kijken, hier geen foutmelding. Ik heb al vanalles geprobeerd, verschillende servers, de info van netflix uit de app verwijderd, de app er helemaal vanaf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het mag allemaal niet baten. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt.

Al eens een duidelijk oplossing gevonden?

Want hier ook problemen met Netflix op een Shield en Windows Pc maar niet op een android tablet en mobiel, vreemd allemaal
 
Bij mij was de oplossing achteraf gezien vrij simpel. Ik had een oudere versie van netflix, ik heb de laatste nieuwe geinstalleerd via usb en alles loopt sindsdien weer perfect hier.
 
Ben een nieuwe vpn aan het testen voor op Shield, Goose Vpn en Netflix loopt weer gewoon door.