Netflix kan niet updaten

RonS

Actief
11 jun 2017
34
8
6
43
Hallo,

Ik heb een MXq pro boxje liggen waar ik alleen netflx vanaf wil bekijken, echter de huidige netflix app die op de box staat vereist een update.
De update wil niet installeren en zegt dat netflix niet op dit apparaat geinstalleerd kan worden.
Ik heb de oude app verwijderd en via google play de nieuwe app proberen te installeren, maar opnieuw krijg ik de melding dat netflix niet op dit apparaat geinstalleerd kan worden
Is er een andere manier waarop ik de laatste versie van netflix op deze box kan installeren of is het voor deze box game over?
 
Volgens Netflix komt het wel eens voor dat de Netflix-app niet kan worden gedownload uit de Google Play Store. Dan kan je proberen een versie van Netflix rechtstreeks te downloaden via bepaalde stappen: Als je box al wat ouder is kan je een nieuwe overwegen met Netflix licentie dan heb je Netflix in een hogere resolutie. Nvidia Shield TV en Xiaomi Mi Box hebben een Netflix licentie: https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Werkt het ook een beetje lekker?
Ik heb ook zo'n boxje, Netflix stond er al op, maar laatst maar eens een account aangemaakt bij Netflix blijkt het allemaal niet lekker te werken via de mxq-pro, het geluik werd geleverd met een irritante kraak. Ik dacht dus ff updaten misschien; onvindbaar in de playstore, navraag bij Netflix gaf me de melding wij ondersteunen deze kastjes niet.
Ik had geen zin om er verder in te duiken dus kijk nu Netflix op de PS3
Maar als iemand hetzelfde probleem heeft weten op te lossen dan hoor ik graag hoe