netiptv

jakobk

Expert
29 apr 2017
677
160
216
23
wie heeft ervaring met de app netiptv voor de samsung tv lijkt veel op de smartiptv app
You must be registered for see images attach
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik lees via Google is Net iptv enkel een Mediaplayer, er worden geen films of zenders aangeboden.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik lees via Google is Net iptv enkel een Mediaplayer, er worden geen films of zenders aangeboden.
klopt is alleen mediaspeler zoals de smartiptv app want die nl. niet meer te vinden in de apps van de samsungtv
 
klopt is alleen mediaspeler zoals de smartiptv app want die nl. niet meer te vinden in de apps van de samsungtv
Er zijn nu wel meer app's gelukkig voor de Samsung NET IPTV - SET IPTV(gratis) deze laatste wordt door klanten als toppertje omschreven.
Maar op de 1 of andere manier kan je ze niet op iedere Samsung downloaden.
 
5.29 euro betaald maar helaas wordt de geuploade m3u lijst tot nu toe niet verwerkt. Applicatie geeft aan dat trialperiode is verlopen.
Tot nu toe (3 dagen) geen reactie op mijn vraag bij netiptv // dit is mijn mac code/dit is de betaaldatum en zoek uit waarom mijn app niet wordt vrijgeschakeld.
Als er binnenkort geen antwoord komt dan ga ik paypall om restitutie vragen
 
dat is niet zo mooi dus wel betalen maar niets ontvangen wanneer had je betaald?
ik zal ook even naar die app zoeken set-iptv waar dreamshare op doelde en uitproberen
 
dat is niet zo mooi dus wel betalen maar niets ontvangen wanneer had je betaald?
ik zal ook even naar die app zoeken set-iptv waar dreamshare op doelde en uitproberen
5 juli betaald aan netiptv, app niet vrijgeschakeld
 
zou dan maar meteen via paypal teruggave aanvragen
Post automatically merged:

heb wat reviews gelezen over netiptv blijkt nep te zijn verschillende mensen die betaald hebben maar niets geleverd krijgen
 
Laatst bewerkt: